Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 noen som har denne vognen eller som har hørt om denne vognen som kan si noe positivt og negativt om denne? ser den er på salg til kr 6000 på barnashus nå
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Søk på TFK i alle trådene så finner du raskt flere hundre om denne vogna. Det holder nok med å ble seg litt ned på barnevogndebatten....Ikke mye negativt skrevet om denne vogna altså! Har den ikke selv men vurderte den lenge og leste alle trådene... Det var kun mulighetene til å sette på søskensete som gjorde at vi endte opp med P&T Vibe isteden :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Det virker som en praktisk vogn, men personlig syns jeg det er dumt at sprortsvogndelen ikke kan vendes mot foreldrene. Det er litt godt å kunne se barnet når man er ute på tur, og jeg tror det også vil oppleves tryggere for barnet i starten, før nysgjerrigheten tar overhånd.
Nenya^juni2010 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Bagen er så stor på denne vogna, så når man bytter fra den er barnet ganske stort så det med framovervendt vogn er ikke så stort problem:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jeg har nettopp kjøpt den, etter å ha lest MYE bra om denne vognen. Babyen er ikke født enda, men jeg er fornøyd med vognen. Er enig med innlegget over, barnet er gjerne klar for å se "litt mer av verden" når sportsdelen taes i bruk Ellers er det jo en "kikkeluke" slik at man kan følge med. Lykke til!
nr.4 i oktober Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Det er en kjempeok vogn! Jeg har den (nå bruker 2-åringen den til å sove i i barnehagen.) Nestemann skal overta den om et års tid! (Jeg har kun hatt den som sportsvogn fra litt over ettårs-alderen.) Veldig fornøyd med den, skal ikke selges før den er "oppbrukt" av neste, om 3 år eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå