En liten familie på tre:-) Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Er det noen som har noen effektive kjerringråd mot luft i magen?? Det er så plagsomt og flaut og våkne opp flere ganger om natten av at jeg slipper en fis. Nå måtte jeg rett og slett legge meg på sofaen jeg...:-) Må nesten le litt..... Flere som har dette problemet?
tessa888 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ja jeg har også dett problemet, skikkelig flaut.. Håper det finns noe som hjelper, hehe..
<3Nynne<3 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg slet med det samme, og hørte med legen min, og han sa jeg kunne ta Minifom som fåes på apoteket. Har brukt det i litt over en uke, og det funker som bare det:-))
Paulita Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hihi, ja det er ganske pinlig til tider. Jeg tåler ikke melk, så blir ofte veldig fisen hvis jeg får i meg spor av melk, eller det er rester av smør og slikt i maten.. Ellers så får jeg mye luft i magen av å drikke brus, ting med kullsyre, spise druer, tørka frukt osv. Kanskje er det noe du spiser som man reagerer mot? Det er mange flere som ikke tåler melk enn som vet om det, og det er ikke sikkert det er nødvendig å kutte ut all melk i mat og kostoholdet generelt.. for mange hjelper det bare å slutte å drikke ren melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå