Gå til innhold

Når jeg leser her så gruer jeg meg!

Anbefalte innlegg

Jeg har selv jobbet noen år som assistent i bhg. Barna var (selvfølgelig) fokus og også samarbeid og en god tone med foredrene. Selvfølgelig var det noen som var lettere eller vanskeligere å ha med å gjøre, både barn og voksne, men det var jobben min å gjøre alle trygge. Jeg vet at når jeg må levere barnet mitt i bhg hver dag så kommer jeg til å være den som sier ifra hvis det er noe jeg ikke liker. Men da på en ordentlig måte. Men også det positive. Men etter å ha lest her så blir jeg mer og mer skeptisk!

Jeg tror ingen her overdriver problemer. Det er barna våre det er snakk om! Men at jeg leser om pedagoger og styrere som ikke tar kritikk, eller lar ansatte gjøre som de vil er hårreisende! Hos oss var det samtaler med styrer hvis det var problemer med ansatte. kaffedrikking og skravling skal ikke gå foran. Jeg var så heldig at jeg ble bestevenn med en av de jeg jobbet med på avd og god venn med med hun andre, men skravlingen tok vi over en kaffe på fritiden. Vi pratet jo litt, men det er jo ting ikke barn trenger å høre, og vi passet på, lekte med de hvis de ville det. Nå var dette en avdeling fra 3-6år, men likevel var fokuset på de. Er det ikke slik det skal være? mange er sikkert førnøyde, men ALLE burde være trygge på de de leverer barna sine til!

Fortsetter under...

Jeg er VELDIG enig med deg. Har selv jobbet som assistent i bhg og går nå 2 året på førskolelærer.

Skravling, røyking og prating i tlf hører til pausen. Selvom de som røyker sier at det er bare 5 min, men det blir veldig ofte 10 og mer. Veldig irriterende for oss andre som er i gjen på avdelingen for som regel så oppstår det et eller annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...