lure Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hvilken årstid og hva er det ellers til middag ?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Is med varme bær, f.eks bjørnebær Riskrem Multekrem Sjokoladefondante Eplekake med is karamellpudding varm brownies med is Lakrisiskake Iskake
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 har ikke vært i så mange bryllup,men det ene husker jeg godt og der ble det servert diverse oppskjært frukt med krem på til dessert.... det var veldig godt. noe kraftig dessert etter en middag er uansett ikke godt syns jeg. vi velger nok frukt vi også.... men kommer til å la folk velge mellom krem eller vaniljeis å ha på.. ungene syns sikkert hadde vært godt med is istedet... vi skal ha koldtbord til middag...
frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Vaniljekesam er utrolig godt og friskt til frukt! Frukt med hakkede mandler, hakket sjokolade og vaniljekesam =) Skal ha noe i den duren selv, gifter oss på høsten, så da tenker jeg det blir norske bær i stede for frukt.
klumpen og gullet Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Panna Cotta Tiramisu Creme Brulee Vaniljeisparfait med varm sjokoladesaus Sjokoladeterte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå