leileilei77 Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Meldte meg inn her i dag- innser at det er her jeg hører hjemme. Har prøvd i flere år, er drittlei nå! Har vært til masse utredning, og selvfølgelig finner de ikke noe galt. Føler at jeg må komme med tips om hva fagfolket kan utrede- er ikke det feil!? Har ikke prøvd pergo, skjønner at det stimulerer til el. Har et spørsmål: Kan det være noe feil med el til tross for at det slår ut på test?
Dodlimammatil2 Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hei, jeg tror jeg leste et sted at selv om e.l testen var positiv behøvde det ikke stemme... men jeg finner ikke ut hvor jeg leste det.. jeg har fått pos test på mange eggløsningstester, men ble ikke gravid før jeg fikk pergo av legen, mange år etter min første eggløsningstest... mannen har påvist normal sperm, så det er nok hos meg det var noe galt.
Storepus - gir ikke opp Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg har også lest et sted at det er mulig å få positiv eggløsningstest selv om en ikke får eggløsning. Tror det har noe å gjør med at hormonet som gjør at eggløsning skal skje stiger selv om ikke egget ender opp med å løsne. Det er mer en indikator på at eggløsning sannsynligvis kommer til å forekomme. Har også hørt om flere som ikke får positiv eggløsningstest, men som allikevel har eggløsning og blir gravide. Har dere prøvd IAH (inseminering). Vet at det har fungert for mange i din situasjon = ingenting galt men allikevel ingen graviditet!
sniljente2 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 nei det er nok ikke feil.men sel om du har el og en kose stund med din utvalgte så er det ikke sikkert man blir gravid for det,men vi prøver og prøver.klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå