Smånetta 14.mai Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg leser på ammehjelpen at det kan være fordi han får tenner og han sikler jo en god del, men jeg lurer faktisk på om det kan være lite melk? Noen som har opplevd en sammenheng mellom lite melk og biting? Han er 18 uker og har hatt veldig mange økedøgn. Sist holdt han på i mange dager før jeg merket at det var mer til han og han spiste sjeldnere igjen. I dag har han spist mange, mange ganger (flere enn normalt) og han biter når det begynner å bli tomt. Når jeg legger han over på andre side tømmer han der også og biter der også. Er det tenner eller melk? Erfaringer?
dolly29 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har og en baby som biter. Når hun var så liten (er snart 6mnd), så tror jeg det var når det begynte å bli tomt for melk, ellers så har hun alltid vært veldig til å ha ting i munnen, smake på.. Kanskje det kan være det?? Det roet seg en stund, men nå har det tatt seg veldig opp igjen, og nå tror jeg det er tenner på gang. virker veldig utilpass fortiden.. Ikke et svar til å bli klok på med andre ord.. beklager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå