Gå til innhold

Hva er sjansen for å få tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde det vært min lege ville jeg sagt null sjans....

men siden du har mistet før, så kan det godt hende at legen henviser deg, jeg synes ihvertfall du bør få en henvisning!

Jeg venter nr.2, og denne gangen kommer jeg til å bestille privat UL flere ganger, jeg orker bare ikke å gå å være så redd og bekymret som jeg var i forrige svangerskap!

Da får jeg heller bare punge ut, selv om det er ganske dyrt...

Ring og hør om du kan få henvisning! Siden du har mistet kan du få det!

Men hvis du ikke får, bestill privat, jeg tror det er verdt det jeg

et lite tips som man kan bruke hvis man er heelt desperat: si du har hatt noen blødninger, og bekymrer deg fryktelig, ikke får sove om nettene osv...

Jeg som har hatt to mislykkede forsøk i år har allerede fått 4 ultralyder! Jeg bruker nå null tid på å bekymre meg da jeg har sett den lille vokse til, sitte på riktig sted osv, ergo får lille spire i magen et sunt og lite stressende miljø å vokse i: ) Må man så må man, man kan jo bli syk av å bekymre seg! Er det ille, så smør litt på for å bli henvist til gynekolog. Dagens lille moraltale...

Ca hvor mye koster det å ta privat UL?

Og sjekker de om forteret er i live når man er på førstegangskontroll ved ca 12 uker? Jeg skal på det den 29 denne mnd, og er veldig spent.. men håper ikke jeg må vente til UL uke 18 med å finne ut om det er liv der inne eller ikke?

tror det var 750 det koster.

de kan ikke sjekke om fosteret er i live på vanlig kontroll, de tar vel blodprøve og måler blodtrykket, noen gjør en gynekologisk undersøkelse, fyller ut helsekortet, og klemmer deg litt på magen..

jeg har bestillt UL, orker ikke å gå å lure på om det er liv helt til uke 17-19

Så ta å smør på litt ekstra når du er hos legen, kanskje du får henvisning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...