Gå til innhold

noen her som bruker tummt tub til minsten?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for en vidundermedesin for luftplager..er sååå fornøyd med den..han fiser eller raper kjmepemye enten oppi badet eller vetterpå..d er så kjekt:)

å han sovner oppi nesten hver gang,eller så ligger (sitter)han bare der å nyter d ,helt salig:)

andre med gode erfaringer med denne?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har ikke noe særlig luftplager, men jeg bruker den istedet for balja.

For han virkelig nyter å sitte oppi denne tummy tuben :)

Føler seg skikelig trygg når han sitter oppider. Sitter bare å ser han og ikke en lyd fra han (4 uker i morrra, brukt den fra vi kom hjem fra sykehuset)

Prøvde balje første gangen men ble bare mye skrekk.

Skrevet

min er heller ikke plaget med luft,sånn at hangråter..men likevel så kommer d mye luft opp forde om:)

han er 10 dager:)

så denne anbefaler jeg til alle som har fått babyer rundt meg:)

synes d er så kjekt å koslig å se hvor deilig han har det oppi der:)

Skrevet

Ja anbefaler den jeg også :)

Jeg låner den med min bror. Søstern som kjøpte den til de da sønnen deres ble født. Og både min bror og søster bukte den mye til sine unger.

Hadde jeg ikke fått lånt, så hadde jeg absolutt kjøpt den selv :)

Skrevet

vi bruker den enda vi:-) Vesla er 6mnd og står oppi der og hoier.

Må ha den i dusjen nå for hun plasker sånn hehe

Skrevet

Vi har brukt kun Tummy Tub siden vi kom hjem fra sykehuset og guttungen storkoser seg oppi der. Han er litt over 5 mnd nå. Er usikker på hvor lenge vi kan bruke den men hadde besøk av en kusine med datter på 1 år som lånte tuben og syntes den var kjempegøy. Så den kan nok brukes en god stund ja.

Skrevet

Har brukt tummy tuben siden gutten vår var 2 uker gammel (trengte litt tid på å bli trygg på å holde ham først) og han storkoser seg. Smiler fra øre til øre hver gang! Gurgler og "hopper" så vannet plasker og jubler! Han har kolikk og tummy tuben er i hvertfall en liten glede for ham midt i all skriking! Har bare godt å si om den, og så er den utrolig stødig, også uten den holderen som følger med!

Skrevet

hva er tummy tub for noe? pg hvor får jeg tak i d? kan jeg bruke d til den store gutten min som er 2 1/2 mnd (ca 7 kg og 64 cm)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...