Gå til innhold

Virker som hun vil ut

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 32 og i det siste har det virket som om den lille øver seg eller noe på og komme ut. Det startet med hver 3 dag men nå er det blitt vær dag. Det presser nedover i/på tissen og er noen ganger mer vondt enn andre. Er vanskelig og forklare hvordan det føles.

Vet at man kan få kynnere, men er første barn så aner ikke hvordan ting er.

Har vurdert å ringe jordmor, men tenkte jeg skulle høre først om noen andre har vært borti det samme.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138694002-virker-som-hun-vil-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ligger han også emd hodet ned, men er ikke festet. Det presser og dunker voldsomt noen ganger når han tar spenntak å presser nedover men er ikke farlig :) Jeg har kraftig bekkenløsning også så jeg har vondt i symfysen 24/7 uansett, kan hende det gjør ting verre ang det nedpresset men...

Annonse

Kjenner også igjen dette. I natt lå jeg med kynnere så jeg holdt på å bli sprø. Trykk nedover og spark og alt på en gang. kjempe slitsomt - og umulig å få sove! Er like langt som deg og tenkte at nå går vannet : S

Dette er min tredje, men har ikke kjent sånn før på dette tidspunktet.

Men tenker at barna er forskjellig og svangerskap forskjellig.

gjør det for vondt og du blir engstelig ring føden eller jm så finner de ut av det. Men jeg tenker at dette er nok helt normalt som så mye annet rart når man er gravid : )

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...