Gå til innhold

Hadde vært moro å se hvor mange av oss som har menn som er yngre enn seg her inne!

peona

Anbefalte innlegg

Ser ut i fra tråden "hvor gamle er mennene deres" at overraskende mange av oss (prosentvis etter svar på nevnte tråd ialle fall...) har menn som er yngre enn oss .

Selv er jeg 43 og min kjære er 36. Ser ut til at dette ikke er så uvanlig lenger. Har lyst til å prøve en slik tråd her inne for å se hvordan responsen blir =)

Få høre da!

=)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg får vel henge meg på denne tråden jeg også. Jeg er 39 og min samboer er 35. Vi har et barn på 5år og venter et nytt vidunder i april. Da vi møtte hverandre var jeg 27 og han 23 og dengang fikk vi en del kommentarer på aldersforskjellen, men nå er det vel knapt noen som legger merke til det. Hva kan jeg si - han holder meg ung :-)

Annonse

Flere: Jeg er 9 år eldre enn min kjære, og vi ønsker oss sterkt barn sammen. Jeg har fra tidligere, han har ikke. Får ingen negative kommentarer, og vi oppfatter oss sselv om likeverdige på alle måter.

Felles for oss alle her inne er vel at vi har blitt forelsket og glad i MANNEN, ikke alderen hans!

:-)

He,

Passer godt inn her jeg også da, jeg er 39 og han er 35:)

Jeg har 2 store jenter fra før, han ingen.

Har hatt 1 IVF og 1 frys, er nå i full sving med 2 IVF.

Ingen av oss har noe feil med fertilitet, i alle fall ikke som de finner, det blir bare ikke:(

Gir ikke opp,vi skal ha 2:)

Hellu:

Vi feiret nettop 7 års bryllupsdag:) Min mann blir 30 og jeg 39 år i oktober. Var vel ikke akkurat mange som trodde at vi skulle klare å holde ut i forholdet....men heldigvis har vi vist hele verden at alder er bare tall for oss:D. Vi venter 2.mann i januar, mens jeg har to i fra før. Så på nyåret blir det full rulle på hjemmebane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...