hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 hei beklager at jeg ikke har svart på meld din tidligere har i såfall svart deg nå om det fortsatt er interesant ang kjolen..:)er ikke så gærva på det greiene her se hehe.visste ikke at man kunne sende meld til hverandre:)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hehe, da er vi flere..Har funnet kjolen over alle kjoler nå da..men men.. Ellers bra med deg?
hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 det er jo typrisk:( har du kjøpt deg kjole da eller? evt hvor? alt bra her var på ul i dag og alt var bra:)fikk termin 12 feb vet ikke kjønnet det ønsker vi heller ikke vite. er du gravid eller=? når skal du gifte deg?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Ja,fant en nydelig kjole.. Fant en i Oslo:) De skal sy den til meg da, er ikke en ferdig kjole,men det blir det nok. Fikk lov å bestemme selv utseende, stoff etc. UL ja, åh det er så spennende, fikk termin i februar ja. Kjenner så mange som skal ha rundt den tiden der asså... Jeg er gravid ja, har termin 10 november, så ikke så lenge igjen nå, men gleder oss kjempe masse! Visste ikke kjønnet vi heller en god stund, men vi ville vite da, så tok en ny UL for noen uker siden, og der inne er det en liten gutt:) Skal gifte oss i august 09. Skummelt hvor mye vi har fått planlagt så lang tid i forveien..Sitter og lager bordkort om dagen til den store gullmedalje;) Men greit å ha noe å pusle med når man går hjemme da.. Lenge siden du giftet det eller?
hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 er det ditt første barn eller? vi har jo også ei datter som blir 2 nå i oktober vi da,som gleder seg til at det kommer en baby til. vi giftet oss nå i juni:)så vært gift i tre mnd nå. blir spennende nå da er ikk lenge til dere får hilst på gutten deres. har dere bestemt navn eller'+ vi sliter så ille med gutte navn så best om det blir jente denne gangen også hehe:)er jo så dårlige sider på nettet er så mange utenlandske navn nå.formen din bra da? du blir nok fornøyd med kjolen:) er også en butikk i fr.stad som har bra service og mange kjoler for oss som har litt ekstra på kroppen hehe østfoldbrude senter.der jeg kjøpte kjolen min.butikk med bra service
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Hei igjen. Ja det er vårt første:) Gleder oss kjempemasse:D Åh, så herlig da, de er jo kjempe vakre da.. Er jo nygift da,hehe:) Ja, har jo bestemt navn, blir en liten Gustav gitt:D Vi slet veldig med guttenavn, trodde nemlig først vi fikk ei jente, så navnet var klart..men så hadde vi heldigvis en ul til..hehe:) Jah, veldig mange spesielle navn ute på banen om dagen, men men...:S Smaken er som baken, delt i to..Formen er grei egentlig, går jo hjemme med bekkenløsning, men så lenge jeg ikke gjør så mye hjemme går det greit..Men som sagt, bor på landet, så blir grusomt ensomt i lengden mens sambo er på jobb..men men har jo internett da.. Ja, den brudesalongen som ligger på sellbakk tenker du på eller? Svigerinnen min lånte der, der var det service ja:) Hvordan er formen din da? Skriver til deg på privat`n og jeg, har du lyst kan vi jo snakkes på msn eller noe???
hanna06+en til i feb 09:) Skrevet 17. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2008 Nei du må ikke finne på å gå til sellbakk drit dårlig service der.den jeg snakker om ligger like i nærheten av fr stad brua og ved siden av østsiden fotballbane. formen min er ikke så bra. vært sykmmeld fra vi kom hjem fra bryllupsreise da var jeg fem uker på vei. å kommer ikke tilbake på jobb, var slik det var sist svangerskap også.sliter med kvalme og gjør det fortsatt.kaster opp nesdte hver dag. holdt på så si hele svangerskapet sist også mne ga seg litt etter seks mnd. og har begynt å slite litt med bekkenet. så orker ikke tanken på å jobbe for så fort jeg stresser litt så spyr jeg. og går til kontroller på sykehuset pga jeg hadde svangerskapsforgiftning sist svangerskap å ligger i fare sonen nå,men håper på å slippe det denne gangen. huff stakkar deg. jeg hadde aldri overlevd inne i bushen hadde klikket etter en uke,jeg må se folk hver dag. hehe men godt alle ikke er like her i verden da hadde det vært kjedelig. har lagt deg til på msn. jeg er som regel kun inne på nettet etter klokka fem om dagen pga vi har mobiltbrebånd til vi er ferdig med å pusse opp her å fått innstalert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå