Gå til innhold

jeg ble spurt om avisintervju ang min inseminasjon i danmark :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

en nabo som er frilanser i avisa her jeg bor vet hvordan jeg har blitt gravid. hun kom løpende etter meg og spurte om jeg ville stille opp å bli intervjuet. hun har lagt merke til at det snakkes mye om dette temaet i de større media den siste tiden, og ville ha et innlegg om dette i lokalavisa her. hun ble faktisk overrasket da jeg svarte: "klart det"! :) jeg får se hvordan det blir og hva hun tenker da.. men litt gøy syns jeg da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du stiller opp : ) jeg er stolt over deg.

Det var en jente jeg kjenner til som var blitt gravid med donor som fikk meg til å tenke alvorlig på å gjøre det samme. Så påsketider i fjor var det et tv innslag om en gruppe jenter i oslo som gjorde det, der var det en jente som sto frem med navn og ansikt. Da bestemte jeg meg for å gjøre det! : )

Jeg ble spurt av an venninne som jobber for KK om jeg ville stille opp, men er ikke tøff nok.

Så bra!

Skrevet

Så bra!

Jeg blir så glad og stolt nå dere stiller opp, og ufarlig gjør dette.

Jo mer fokus vi får i media, jo enklere vil barna våre få det,

når de vokser opp!

Til alle dere som stiller opp:

TAKK TAKK TAKK - jeg er dere evige takknemmelige!

Ingen som har spurt meg, men jeg stiller også opp!

Jeg har vært mye i media pga jobben og idrett - men også pga av en litt vond sak, og da er jeg alltid annonym.

Men med donorbarn, da er jeg bare stolt.

For vi er noen sterke og tøffe jenter som gjør dette her og går gjennom alt vi gjør - alene..

En venninne av meg på forumet her inne, stilte opp og fikk bare positive tilbakemeldinger.

Så jenter! Så lenge det er særiøse jurnalister som tar kontakt, si ja!

Men husk å lese gjennom intervjuet før trykk!

Skrevet

Vil bare også uttrykke stor entusiasme for at du stiller opp og forteller!! Det er så viktig og bra. Er selv journalist - og vet hvor mye det betyr at mennesker forteller åpent om kontroversielle valg. Dette er veien for å bygge ned tabuer, skape åpne og gode debatter og toleranse for hverandre! Med fare for å bli for pompøs.... ;) Heia!

Skrevet

oy... så koselig å få så gode tilbake meldinger da :) :) :) TAKK TAKK TAKK!!! jeg har INGEN problem med å stille opp fordi dette valget om å donorbarn står jeg SÅ inne for og det er så rett for meg! jeg er stolt av det :) blir spennede å lese avisa på torsdag :) håper hu har tatt med det jeg synes er viktig (jeg skravler jo så fort og fælt vet du, haha) men vi får se. jeg gjorde det for visse grunner ja. ta bort det tabue og sette lys på det, for jeg kommer aldri til å legge skjul på mitt valg!! Håper journalisten skriver bra da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...