Gå til innhold

hjelp..tikkende hormonbombe!!!

Anbefalte innlegg

huff jeg er så følelseubalansert at jeg blir sprø griner for ingenting , urolig for at ting ikke er som det skal ,men har fortsatt alle symtomene men de er ikke så sterke (er 9+5) krangler med xen (han er sønn av fa... selv)minst så jeg har bare sette meg ned og hyyyl grine har jo pleid og takle ting på strak arm før men nå......... er det bare krøll

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138692929-hjelptikkende-hormonbombe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huf og uff, synes utrolig synd på deg for jeg har hatt noe grusomme hormoner jeg også! Blir sinna for den minste ting, og ynes utrolig synd på sambo som må oppleve alt dette!! Er kjempe bekymra jeg også, så har fått henvisning til ul imorgen og håper dte kan roe meg ned...:)

Jeg mener humøret mitt ikke er så veldig hormonpåvirket enda. Det som derimot irriterer livet av meg er at jeg ikke kan ytre en eneste mening, være uenig eller føle noe uten at sambo avviser det med at det er hormonene mine som snakker. Jeg må da få lov til å være uenig i noe eller føle noe uten at jeg trenger å være hormonforstyrret?

Uff disse hormonene gjør meg snart gaaal!

Lunta mi er så kort for tida at det gjør vondt, eg skjeller og smeller som et grusomt hespetre! Eg skjelte ut svogeren min her en dag, og han vet ikke at vi er gravide heller, tror nok eg er lagt til på hat-lista der i gården ja, satser på han forstår når vi forteller hva som er på gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...