anni ke n - med ny baby Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg holder paa aa klikke! De foerste 2 ukenesiden foedselen har gaatt kjempe greit! Litt mye henging i puppen paa natten, bare...I natt og i dag har hun sovet bare en time i slengen, og vaert vaaken 3 timer om gangen! Da vil hun ligge aa suge paa puppen hele tiden, og sovner hele tiden, legger jeg henne i vuggen, graater hun krakilsk til jeg tar henne opp! jeg blir saa sint paa henne...hva skal jeg gjoere?
Expat Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei! Her er det kanskje en av to. Enten har hun sitt første økedøgn (da går dette over snart), eller så er du den lykkelige "eier" av et kolikkbarn. Om dette er økedøgn blir det bedre snart. Prøv å se på det som et ledd i underholdningen. Du orker en dag eller to! Stress gjør at dette går saktere over, så det er best at du kuler ned. Drikk og spis godt med mat og sunn drikke i disse dagene. Om det IKKE går over, så snakk med hs om kolikk. Få henne sjekket av fastlegen. Kanskje det er noe som plager henne? Om bæring-få deg et elastisk bæresjal, da får du armene frie. At barn "skal" sove i senger alene er noe som svigermødre har funnet på... Uannsett. Be om hjelp om du føler vonde tanker i hht barnet. Det er ikke verdt å utsette henne for noe... Om det er at pappan tar henne i slynga og går en tur, om din egen familie tar henne en time eller? Du kan og ringe barsel om det er alt for ille. De henviser deg da videre.
anni ke n - med ny baby Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Tusen takk for svar, Expat. Godt aa faa noen aa dele tankene med! Du hjalp meg saa mye med gode raad her inne forrige gang jeg hadde baby ogsaa, du, expat, for 2,5 aar siden! Tusen tusen takk for at du er her og hjelper oss alle! Godt det finnes saanne som deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå