Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Billig janus ull der så jeg.. også skal jeg på ikea til torsdag... mener å huske at det er en barnebutikk i nærheten der hvis jeg ikke er helt på tur.. Takk for svar! =)
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg vet at det finnes barnashus ikke langt fra ikea på Furuset. Det er en del av den svære alna senter. Jeg skal ditt selv for å få tak i en sauskinn de har på tilbud
ChellBell - har født! Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Ja, det ligger rett over gaten
InaM25 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Barnas hus ligger på sandvika storsenter, i den nye delen. Barnebutikken som ligger ved ikea på Slependen heter Baby Shop
Mars11 Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 InaM25 har helt rett, Barnas Hus er på den nye delen på Sandvika Storsenter. I tillegg har man Babykos på andre siden av veien (i bygget bak Anton Sport MegaStore)
nr.4 i oktober Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Barnas Hus ligger inne i selve storsenteret (nye delen) Babyshop heter den som ligger ved siden av Ikea... (BabyKOS ligger ikke langt unna den nye delen av storsenteret, tvers over gaten og litt oppi der.)
ChellBell - har født! Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Sorry, husket feil babybutikk ;P Godt at det er flere som passer på
Gjest Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 hm.. okei. Takk for svar. Men er det senteret langt ifra slependen da....? Kjører fra fr.stad.. så vet ikke om jeg kanskje kjører forbi det på veien? Så det var billig ull.. hehe..
ChellBell - har født! Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Nei storsenteret er ikke langt unna IKEA
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 VEIBESKRIVELSE Fortsett videre på E18 når du har IKEA på venstre side når du kjører. Etterhvert skal du ta av til høyre (mener det er første mulige avkjørsel etter at du har passert IKEA) der det står Sandvika (og Blommenholm mener jeg). I det du kjører av får du en ganske skarp venstre sving. I bunn av den "bakken" kommer du til en rundkjøring. Kjør rett frem her. Da kommer du rett inn i en annen rundkjøring. Her tar du til venstre og inn i en tunnel. Hold til høyre i tunnelen. Du vil kjapt komme til en ny rundkjøring i tunnelen, her holder du fortsatt til høyre. Fortsett videre og du er straks ute av tunnelen. Igjen kommer du til en ny rundkjøring, og du forsetter og holde høyre. Innkjørselen til parkeringshuset er rett rundt svingen, bare hold til høyre. Etter at du har parkert, er det bare å finne MANGO - butikken i andre etasje. Da skal du gå herfra og inn i den nye delen. Gå helt til bunn av denne laaaange delen med maaaange fine butikker, så finner du Barnas Hus i bånd der:) Kos deg!
nr.4 i oktober Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Stakkars, nå må du bli rimelig forvirret men.. Må liksom bry meg siden jeg bor rett ved senteret jeg, da.. Hehe. Det letteste om du skal rett til storsenteret etter å ha vært på IKEA er ikke å kjøre E18, men å kjøre gamleveien faktisk, for da vil du komme rett på den nye delen av storsenteret.. Etter at du har kjørt ut fra IKEA og tatt til høyre ut ra selve parkeringen, kommer du til en rundkjøring, ta til venstre. Så etter noen meter kommer enda en rundkjøring, i denne skal du til høyre. Herfra kjører du bare rett frem, først rett frem over en rundkjøring, deretter rett frem over enda en (du kommer nå ut på sandviksveien.) Følg Sandviksveien rett frem i et par - tre minutter, så vips, ved neste rundkjøring tar du inn til høyre og da kjører du nesten rett inn i parkeringshuset på den nye delen av storsenteret.
Herkules Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 He he nr4 i oktober. Skulle akkurat til å skrive forklaring, men så hadde jo du gjort det så bra:) Så slapp jeg.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Tusen takk!! nr 4 i oktober, veibeskrivelsen skal jeg skrive ned;) Snille dere er!!! =)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #14 Skrevet 16. september 2008 takk for veibeskrivelsen vårbarn-april_09;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå