Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Fikk mensen idag. Har nå to vanlige forsøk og et fryseforsøk bak meg - uten resultat. Nå har jeg bare dette ene igjen. Er det noen her i samme situasjon? Noen som kan fortelle at de klarte det på sitt siste forsøk kanskje? Holder på å gå litt i spenn idag. Synes det er så utrolig trist med nok en nedtur! Hadde blitt utrolig glad for å få høre noen gode historier..:-)

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt to vanlige icsi forsøk , og fikk ingenting på frys...

Skal igang med 3 når riksen har tid ,

og må si at det føles litt som et press å klare det denne gangen ,

siden det er det siste offentlige, men men ...ikke noe å gjøre med det da...

En får håpe på det beste på det 3 forsøket , eller må en spare i 100 år for å få råd til private klinikker.

- Ikke alle som har råd til privatklinikk sånn med det første...

Lykke til =)

Skrevet

Lyktes på 3 og siste forsøk på Riksen jeg :-) ICSI gutt på 2 1/2 hjemme.

Skrevet

Så utrolig flott å høre at det gikk bra til slutt! Det hardeste med denne behandlingen er all ventingen og tenkningen på at det kanskje aldri går bra!

Og da er det godt å høre slike historier din..:-)

Lykke til med eventuelle søskenforsøk!

Mvh

Skrevet

Hei Cgirl :-)

Jeg klarte det på min 7.innsetting. Tenk det, 7 innsettinger, så er jeg nå gravid med tvillinger i uke 22. Men det går altså like godt ann å bli det på det siste som første. Håper kroppen din er uthvilt før det siste forsøket, slik at du mentalt slipper å tenke så mye over at det er det siste... (må legge til at vi fikk satt inn 2 egg på 3 av de 7 innsettingene. Alikevel ble det ikke bebiser før det siste)

LYKKE TIL!!

KLEM!

Skrevet

Tusen takk for svar! Det viktigste er jo å komme i mål til slutt! Klinikken vår har anbefalt å vente en måned eller to før vi setter igang igjen - nettopp for at kroppen min skal kunne ta seg litt inn igjen. Jeg syntes tanken på å vente så lenge er helt uutholdelig. Vi har tenkt å kanskje dra til Afrika på ferie noen uker istedet - og glemme hele barnegreia en liten stund. Så får vi håpe vi at det går bra etter det! :-)

Tvillinger høres supert ut! Veldig lykke til med svangerskap. Må være utrolig deilig å endelig klare det etter så mye bra innsats!

Mvh

Skrevet

Så deilig å høre sånne historier! Jeg skal ha min femte innsetting om noen uker, og satser på at jeg er en av de som trenger litt flere forsøk før spiren sitter :-) Spennende tider fremover for dere!

Cgirl: Lykke til med forsøket!

Skrevet

Lykke til til deg også! Vi klarer det nok til slutt! Viktig å høre på dem som har fått det til etter flere forsøk! Gynekologen min sier at det er like stor sjanse for at det går bra hver gang - selv om man har prøvd flere ganger! :-)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...