Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på babyen av klær og sengeklær om natten, og ca hvilken temperatur er det der babyen sover?

Selv har jeg på henne en pysj med lange ermer og lange ben (uten fot) og en gåsedyndyne, og det er det. I rommer er det rundt 15 grader på det kaldeste vil jeg tro.

Er dette for lite? Hun er to måneder, og har de siste dagene vært litt snørrete/tett i nesen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkuratt det samme som dere:) Men han har ikke dundyne, men vanlig termodyne. Hatt siden han var nyfødt, bortsett fra i sommer på de varme periodene da

Skrevet

Vår er også 2 mnd. Vi har på pysj med ben, eller pysj uten ben, men da sokker. Hun har ikke termodyne, men vanlig dyne (ganske tynn, egentlig). Vi har det nok litt varmt på soverommet, 18-19 grader, men jeg klarer ikke sover hvis det er kaldere ;) Skal jo opp og amme også.

Den siste uken har hun vært litt snørrete, men så har både tanten, onkelen og pappen hennes vært ganske syke av en eller annen influensalignende greie som går, så det er nok et snev av den tenker jeg.

Skrevet

vår lille tulle har pysj og dyne - men jeg legger også ett lite teppe rundt henne når vi har ammet om natten, så hun ikke våkner når jeg legger henne ned igjen.. Og hun er også litt snørrete nå - er vel noe som ligger i lufta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...