Gå til innhold

Når starter dere på jobb igjen da...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3.november her. Ikke lenge til det, går faktisk fryktelig fort. Jeg gleder meg til å treffe alle på jobb igjen å gjøre noe annet. Men gruer meg veldig til å dra fra snuppa. Er jo nesten blitt avhengig av henne! Kommer til å savne henne noe helt forferdelig!!!! Kommer sikkert til å løpe på do innimellom å gråte av lengsel! Man venner seg sikkert til å være fra de, men tanken om akkurat det er ikke god.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja jeg gruer meg så innmari jeg!!! :(

skal på jobb den 15 desember og jeg kjenner at det er jeg IKKE klar for!! :( herregud jeg begynte å gråte bare ved tanken her en dag jeg! :(

Skrevet

Stygt å si det men godt å høre det er flere som har det sånn!=)

Vi får hjelpe hverandre psykisk når den tid kommer.. hehe..

Nei, men seriøst. Jeg GRUER meg!

Skrevet

Leeenge til ennå, heldigvis. Føler meg heldig at vi kan få det til å gå rundt økonomisk slik at jeg kan være hjemme ennå et år. Snuppa er 8 måneder nå og skal etter planen ikke begynne i barnenhage før august neste år. Savner jobben og kollegaene i blannt, men ville savnet snuppa mer!

Skrevet

Snuppa er 8 mnd, så heldigvis ikke før midten av januar.

Gruer meg allerede!

Skrevet

I utgangspunktet 9 februar. Men får se hvordan det blir... Om jeg tar ulønnet eller om jeg bare blir å jobbe litt før ny permisjon om jeg blir gravid igjen....

Skrevet

24. mars... Da begynner jeg i gradert jobb, skal jobbe 3 dager i uka i 15 uker. For å slippe "sjokket" ved å begynne i full jobb etter å ha gått hjemme heltid, og for å trekke ut permisjonen litt.

Pappa'n og jeg går gradert samtidig, vi er hjemme to dager i uka hver, og bestemor har henne den femte dagen. :)

Skrevet

Jeg begynte på jobb igjen idag. Det var ikke noe serlig stas.

Har vært hjemme i litt over 8 mnd. Nå skal pappa`n være hjemme til januar.

Jeg gruet meg veldig til å begynne på jobb igjen, men det gikk litt lettere en jeg hadde trodd.

Jeg savnet selvfølgelig sønnen min veldig veldig masse. Og skulle ønske at jeg kunne vært hjemme lenger.

Skrevet

begynte i august med en dag i uka. da har pappaen permisjon. funker veldig bra. jeg storkoser meg med alenetid, og pappaen koser seg med å dulle! snuppa er 7 mnd nå. jeg begynner for fullt i desember.

Skrevet

Jeg begynner i full jobb i midten av november. Ikke lenge til, og jeg gruer meg!!!

Skrevet

eg begynte fullt i jobb 15august. da var lillevennen 6mnd. pappaen er hjemme og koser seg med henne.

Skrevet

Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare meg uten å være hjemme og ha snuppa rundt meg hele tiden jeg! :( Hehe... Blir nok verre for meg enn for henne! hehe.....

Lurer på om jeg kanskje skal ha dagmamma til henne den første tiden istedet for, så blir det ikke så voldsomt! :)

Skrevet

skal begynne en dag i uka neste mnd, da er snuppa et halvt år.. men begynner ikke fult før i mai da:)

Skrevet

Satser på å begynne august neste år. Småen er 10 mnd nå, så jeg får en lang og deilig tid hjemme.

Skrevet

Jeg begynte begynnelsen på sept å jobbe gradert en dag i uken annenhver lørdag..Funker veldig fint..Da jobber jeg på etermiuddagen når pappan er hjemme med sønnen vår..Da får jeg alene tid å kost meg på jobben og samboeren min får gitt grøt,kveldstell å lagt han.Kanon,,

Permen er helt ferdig midten på november..ble utsatt 2 uker siden jeg er startet litt nå.!!'

Synes det er veldig greit slik,

Skrevet

Jeg begynner igjen i november.. men skal kun jobbe en mnd ca. Pappaen tar ut permisjon den mnd, og jeg trenger bare å jobbe en mnd for å få opptjent rett til foreldrepenger når jeg skal ut i permisjon igjen i april:)

men har også 5 eksamener til jul da.. jobb det og vel!!:(

Skrevet

prins 08+ spire i magen. Hvor tett får du de små?? tenkt på det litt jeg også men tror jeg heller vurderer 2 1/2 år imellom nå:-) min permisjon er ferdig i november..å da er gutten min 1 år:-)

Skrevet

Jeg starter på jobb igjen d. 22. Sep - da er snuppa mi akkurat 7 månder. Pappaen hennes tar resten av permisjonen hjemme, men kjenner at jeg gruer meg skikkelig nå hvor det er rett rundt hjørnet!!!

Satser på det går som det skal....samboer har sagt han og babyen kan kommer på besøk på jobben engang ibland om jeg savner henne for mye :-) Bless!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...