Gå til innhold

Lokalavisen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det var en tråd vi hadde her før i sommer om lokalavisen. Dere vet de lykkelige parene med de nyfødte små babyene sine. Vel... jeg gjorde det. Jeg sendte først bilde til lokalavisen med håp om at jeg ikke behøvde å oppgi navnet på foreldrene, kun barnet... men den gang ei... det godtok de ikke. Så kastet jeg meg ut på 100 favner og skrev til dem at dere får sette mitt navn på da... Jeg skammer meg ikke, så hvorfor skal jeg sette både meg selv og barnet mitt i skammekroken. Ps mitt barn har far ukjent.

Hadde det ikke vært for støtte og klapp på skulderen fra dere damer her inne ville jeg ikke ha vært så stolt og lykkelig som jeg er i dag.

Fortsetter under...

Kaster inn et lite bidrag her. Leste avisen Glomdalen i går. Den dekker Kongsvinger og omegn. Der sto det et bilde og velkommen til verden hilsen fra mamma. Ååå begynnte nesten å gråte jeg. Er så rørende når folk er sterke og viser klart at de ikke har noe å skamme seg over. Så hvis du leser dette Mamman til nydelig jente i rosateppe; Du har gjort en forskjell for meg og sikkert mange med meg også. Tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...