gifteklar gravid og kvalm Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 hvordan holder dette seg etter at det er åpnet? syns pestoen lukter helt vanlig.... fetaosten også... det ser bare ut som om olja er litt mørkere.... noen som vet hvor lenge dette holder sge i kjøleskap?
Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Fetaost i olje bør vel brukes i løpet av ei ukes tid når glasset er åpna, pesto aner jeg ikke. Lager selv pesto, den holder ei uke max....
cammiss Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 det står 3-5 dager tror jeg- men det burde jo holde lengre....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Hm, jeg spiser de selv om de har stått noen uker også jeg, såfremt ting lukter og smaker som det skal. Mintsausen (litt samme opplegg som pesto) har stått en mnd i kjøleskap og smaker like godt enda (og ingen har fått magetrøbbel av den). Står det ikke noe spes på forpakningen så lar jeg lukt og smak bestemme om jeg spiser det.
Gidder ikke! Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Ja, det står på pestoen at den bare er holdbar i under en uke, men den smaker godt mye lenger enn det! Kan jo ikke være så farlig, er jo olje og krydder stort sett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå