Tingeling med 2 troll Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hei.. Noen som veit om detter normalt? Lillegutt er snart 7 uker. Har amma 50% og gitt mme Colett 50%. Nå har jeg gitt opp ammingen, pga jeg har ikke nok melk. Så nå blir det bare amming bare for kosen skyld. Har gitt mme Colett 100% nå 1 1/2 uke. Han har vært veldig urolig. Før hadde han gul og fin aføring. Men nå grønn.?? Er det normalt å få grå/grønn aføring når de får mme? Kan ikke huske at storesøster hadde det.
rampete robin Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Mine har hatt grønn avføring på bare morsmelk. Skyldes bakteriefloraen i tarmene og er helt normalt. Har vært litt mer urolig når avføringen er grønn. Har ingen erfaring med mme, men sikkert det samme
Tingeling med 2 troll Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Takk for svar.. Har prøvd å ringe helsestasjoen. Men de tar ikke tlf.. Håper det gir seg snart.. Har så vondt av lillegutt når han gråter..
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Bruker du litt malt i flaska?? Er bra for små spebarnsmager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå