Gå til innhold

Utenom tema, men har dårlig samvittighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på tur med jobben. Det ble mye alkohol og i løpet av kvelden ble jeg kjent med en engelsk mann. Kjempe hyggelig fyr. Jeg sa jeg ikke var singel og at jeg har en sønn på 16 mnd. Han sa det passet fint fordi han var gift. Etter mye alkohol prøvde han seg flere ganger, men jeg klarte å si nei hele tiden. Eneste jeg gjorde var å holde handa hans og la ha sove ved siden av meg den natten. Med klær! Jeg har så dårlig samvittighet, selv om det ikke skjedde noe! Jeg elsker mannen min og sønnen min over alt på denne jord, men vi har hatt det slitsomt i en periode og jeg har savnet oppmerksomheten. Jeg fikk den oppmerksomheten den kvelden, og det var så utrolig deilig å føle seg vakker igjen! Uff! Trodde aldri i verden jeg skulle få dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært utro....!!! Burde jeg si noe til mannen min? Jeg hadde ikke likt å høre det hadde det vært omvendt....jeg er så fortvilet! skulle liksom bare ønske at mannen min ville gi meg den samme oppmerksomheten, så jeg kan føle meg vakker igjen. Det er alt!!! Hilsen sliten mamma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva man "burde" gjøre (med tanke på åpenhet og ærlighet i et ekteskap etc) men vet at jeg selv ikke ville sagt noe. Selv om du har gått over streken, gikk det jo heldigvis relativt bra siden du beholdt klærne på.

Du får ta med episoden som en del av "livets skole". Nå har du kanskje lært til en annen gang "anledningen byr seg" at det ikke er verdt det. Siden du har dårlig samvittighet nå, kan du jo tenke deg hvordan det ville vært om du hadde gått hele veien med en annen mann. Det kan være lett å falle for fristelsen, særlig om det går litt trått på hjemmebane, man ikke føler seg sett/verdsatt osv, men dette kan forhåpentligvis være med på å gi deg styrke til å stå imot fremtidige fristelser.

Så får du heller prøve å gjøre det du kan for å "piffe opp litt" på hjemmebane. Her har jeg igrunn ingen gode tips.... Bare husk det med gresset på den andre siden....

Skrevet

Takk for svar! Jeg kommer garantert ikke til å gjøre noe slikt igjen, det er sikkert og visst! Tror jeg heller skal ta rådet ditt om å piffe det litt opp her på hjemmebane! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...