gullhøna & spire juli Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Trenger noen råd her. Jenta mi begynte med grøt for ca tre uker siden, men fortsatt er det ikke så mye hun får i seg (iallfall ikke hel porsjon). Har gitt risgrøt med banan og fersken fra Hipp om morgenen, men det spiser hun lite av. Om kvelden har jeg gitt henne maisgrøten fra Nestle men ikke sånn at hun er overlykkelig over den heller. Etter at jeg begynte med grøt om kvelden har hun våknet mer på natten så er litt usikker på om hun får i seg nok. Tilbyr henne melk før hun legger seg, men det vil hun ikke ha. Har de siste dagene gitt henne melk (ca 100 ml) før grøten. Hvilken grøttype har dere positiv erfaring med. Andre me lignende opplevelser? Når kan vi begynne å gi skive? For hun elsker å gnage på skalken.
lmb30 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Har det akkurat på samme måte med jenta mi. Hun er snart 6 mnd. Gir ho hvetegrøt md frukt, men det er kun tynn grøt som jeg heller på flaske (velling) Det er kun da jeg kan få i ho litt annet enn melk. Hun syntes den første skjea med grøt er god, men ikke flere. tror jeg snart har prøvd alt av grøt typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå