Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har fått økt talgproduksjon i ansiktsområdet, spesielt på hals og langs hårfestet i ansiktet.. Føler jeg ser ut som en tenåring med masse kviser og byller. Renser ansiktet hver dag og bruker sjelden sminke. Spiser sunt gjør jeg også.. Noen som vet hva som forårsaker dette og har noen gode råd å komme med? Begynner å bli litt desperat nå..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg har det, og det ser ikke bra ut. Særlig plaget rundt øynene, men også på brystet. Har fått en grunn av legen: høyt kolesterol kan føre til dette, og det har jeg. Har du testet? Ellers kan de fjernes, men det har ikke jeg prøvd ennå.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Har ikke hatt det tidligere, men trolig et par år siden jeg sjekket.. Det rare er at jeg kun får det på sommeren så har alltid trodd det var soleksem... Hvordan fjernes de da, kommer det ikke bare igjen og kan det bli arr?
LykkelitenAprilSpire Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 hei hei=) tenkte å prøve å svare her jeg... Vet ikke om du mener hudormer eller om du snakker om milier(hard talgklump som ikke går nn å klemme ut) men snkker du om hudormer, så får man offte høyere talgproduksjon om sommeren pga varmere klima og sol. da trenger man ofte et lettere produkt enn man gjør om vinteren. milier derimot, er noe mange får, og de kommer ofte igjen etter å ha fjernet dem. Man kan fjerne dem hos hudpleier. gjør man dette, brukes en liten kanyle(sprøytespiss) til å lage et lite snitt, deretter klemmer man ut talgen. Du bør gå å ta en hudanalyse hvor man finner hudtypen din. Det mange gjør galt, er å bruke feil produkter-ofte altfor aktive eller sterke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå