tomtom:O) Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg gjør det, og vet flere gjør:O) Men står ikke det i oversikten da tro?
Turte79 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hei hei:) Vi hører også til på st. olav! Skal ha fryseforsøk nå i november:)
Cmoi Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Vi også. Har hatt 1 IVF=neg 1 frys=neg. Ny runde med IVF nå, UL 19/9 og event uttak 22/9.
Turte79 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Vi hadde første forsøk i august ifjor, fikk ut 5 egg men ingen ble befrukta. Så hadde vi ett i november, neg. Men fikk 3 på frys så vi skulle ha fryseforsøk i feb. Da var det ingen som klarte opptining.... Også hadde vi ett forsøk nå i august som også gikk dårlig... Så nå tror jeg det er slutt på motgangen og det snart er vår tur! ) Kommer dere fra Trondheimsområdet?
finetine Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Vi hører også til St.Olavs, bor rett utenfor Oslo så er et stykke for oss å reise, men er litt bra også for får virkelig hvilt ut mellom uttak og innsetting når man er langt hjemmefra. Ingen jobb som kaller........ Har hatt 5 innsettinger, 1SA og 2 avbrutte forsøk, så begynner å få en del fartstid her, men gir IKKE opp:o), skal lykkes tilslutt................... Nå skal vi prøve Pergotime i normal syklus mens jeg venter på operasjon, liten sjanse for å lykkes men et lite håp er det og ingenting skal være uprøvd. Er fornøyd med St.Olavs syns de er flinke, men forhører meg også litt med andre bla gynekologen min og Ullevål sykehus. St.Olavs anbefalte ikke opersajon tidligere, men legen/gynekologen på Ullevål gjorde det så da prøver jeg det. Skal fjerne endomteriose, muskelknuter og en cyste......... Hva er det som gjør at dere sliter med å bli gravide?
*Mysillen* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2008 Vi holder til i Trøndelag Hadde første forsøk i august i fjor..Mange tomme eggposer å finne gitt. Forsøk 2 hadde vi i november i fjor. Gikk samme vei som forsøk 1.. 3 egg ut...2 befrukta...1 egg overlevde til innsetting...Mange tomme eggposer :S Etter de 2 forsøka så gikk jeg til en privat klinikk for mere utredning , da St.Olav mente det ikke var nødvendig. Der fant de hvertfall en tett eggleder. Men de fikk åpnet de da Så hos oss så er det vel egentlig ikke noen årsak til at vi er barnløse nå. Har prøvd pergo de siste 3 mnd nå da...Men regner med vi må til med ivf igjen mot nyåret .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå