*Mysillen* Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 er på min 3 pergo kur nå... håper så inderlig at vi skal klare det snart.... vi har truffet på el ved de 2 andre kurene...og jeg har hatt "bra el" som de sier...men ingenting skjer... så nå klamrer jeg meg fast til denne 3. og mest sansynlig siste pergo kuren da :S men det ser vel i grunn ut som det blir prøverør på oss igjen å jeg som håpet å unngå det da møkk! synes 43 pp er nok jeg
Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Fader, Mysill!! Du plages enda:(( Så kjipt:(( Synes det burde bli din tur snart nå!! Blir det IVF igjen på St.Olav, eller??
*Mysillen* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 ja er da her enda...hehe! håper bare jeg kan få flere pergokurer som jeg kan klamre meg til. ja vi tar vel det 3.forsøket på st.olav ja....grubler litt på medicus da...siden jeg har tatt ny utredning +++ der... men det koster jo igjen så mye mer da
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Men de pengene du bruker på Medicus kan vel være verdt det, eller? Synes det virker som det er mer individuelt opplegg privat enn offentlig.
Venter en juli baby:) Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Mysill,kan du svare meg på noen spm ang pergo? Er ikke en som må på do på natterstid,men det er noe som jeg har begynt med i de to siste ukene. Og er veldig trett stort sett hele tiden,men får ikke sove når jeg legger meg. En del mens murring fra forrige mandag,har ikm 20 sept. Puppene er blitt fastere,litt ømme sist uka. Har du opplevd noe av dette på pergo kurene dine? Gikk på enkel kur jeg,den første. Fikk på viste ikke el på blodp på dag 21 i denne pp!!!!! Så ble nedtur det da når jeg trodde det skulle hjelpe meg å forsterke el `n som jeg har......
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Nei nå er det faktisk din tur til å få et lite frø i magen Mysill! Det fortjener du virkelig! Hva sier legene da? Får du ikke flere pergokurer? Er du på St.olav ja? Sier de at det er IVF neste nå da eller? Har du vært gjennom det før? Selv er jeg veldig fornøyde med oppfølgingen fra de. Var der med all prøvingen med forrigemann. Nå er vi igang igjen med nr 2 og pergo igjen da så klart, men ved et annet sykehus i sør. Men nå krysser jeg fingrene mine for at du skal få et etterlengtet kryss!
*Mysillen* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2008 hei ønsker en 2009 baby jeg er heller ikke av typen som renner ned do døra... men nå som jeg går på pergo så må jeg på do titt og ofte...(plagsomt) hehe...var så flau da jeg tok den første kuren...løp jo på do heeeele tiden når jeg var på jobb...åjeg har en litt krevende jobb..så ikke så enkelt å bare stikke av hele tiden heller...hehe våkner ofte om natten gjør jeg også...å må på do hver gang..hehe! er jo en del bivirkninger en kan få av denne pergoen da. puppene mine blir bestandig ømmere/fastere når el har vært og jeg nærmer meg ikm..så kan ikke si det kommer av pergo. kjipern at du ikke fikk el da...får du ta en dobbel kur neste gang da eller???
*Mysillen* Skrevet 15. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2008 jeg er på en privat klinikk nå da...dro dit for ny utredning... så er de som har gitt meg pergoen. jeg er på kur 3 nå da..så de skulle se an saken..så får høre om det går i dass denne gangen da...hehe.. men det virker som det går mot ivf igjen. vi tilhører st.olav ja..hadde 2 ivf forsøk der i fjor høst.. men det skal liksom ikke være noe galt med oss da...skal egentlig ha gode muligheter for å klare det selv liksom :S men det håpet mitt blir mindre og mindre...blir så lei..
kjære lille Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Hihi..ja det er plagsomt den der do reinninga,men det har jeg ikke på dag tid. Vært likere det da enn natta...jeg har jo ikke hatt el ifølge gyn,men får disse symptomene alikavæl. Jeg må hopp over en mnd pga at jeg har fått cyster på begge eggstokka og da må jeg evt vente til de er borte. Skal inn neste pp på dag 3 for innv ul og blodp for å se hvordan det står til,er det da ok får jeg ny pergo kur. Vet ikke hvilke ennå. Får håpe pergo hjelper dere nå da du har vel prøvd lenge. Lykke til,klem:)
kjære lille Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Vet du hvordan det blir med mensen når jeg nå ikke har hatt el, blir den da ustabil syklus?
lamor Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 håper det ordner seg for deg og det snart =)=) Jeg er i samme båt, har forsøkt i 2 år og har nå hatt pergo kur i 3 pp. Venter nå på mens som er to dager på overtid. Håper jo selvsagt at det er en spire på gang på tross av at mannen min har fått konstatert redusert kvalitet. Vet vi hadde sex i el perioden da jeg testet meg og fikk kraftig utslag i 3 dager.... Vil så gjerne få det til naturlig, er ikke noe særlig lysten på microinjeksjon nei krysser fingrene for deg så kansje du vil krysse dem for meg=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå