Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har donoren din fått ut mange egg idag? Er så spent for din del :)

Selv fikk jeg bare ut 5 egg denne gangen, men satser som sagt på kvalitet foran kvantitet :) Hehe... Blir uansett spennende å høre hvor mange som har blitt befruktet og om de deler seg som de skal denne gangen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Kvalitet er myyyyye bedre enn kvantitet, så vi satser på at alle eggene dine befruktes og at de deler seg som de skal!!!

Jeg vet enda ikke hvordan det går med donor.Regner med at jeg ikke hører noe før i morgen når de mailer oss om hvordan eggene ser ut, og om de vil bruke denne donoren eller om vi må bytte donor sånn som sist.

Sa til mannen min i morges at jeg var overhode ikke forberedt på at ting skulle skje så raskt. Dette går nesten litt for fort for meg:) Jeg var innstilt på og reise neste uke til Spania, jeg:)) At det går an!! Hehe:))

Håper og lese oppdatering fra deg i morgen om hvordan det går med eggene før vi reiser:)

Skrevet

Dere drar nedover i morgen? LYKKE TIL! Det er jo fantastisk at det finnes snille damer rundt om som faktisk donerer bort eggene sine :)

Skrevet

Dette er Nord-Norge på sitt beste; vi må reise til Oslo i morgen, og videre til Spania på onsdag.......Flyet fra Oslo går såpass tidlig om morgenen at om flyet herfra er forsinket (noe det har vært hele helga pga TYKK tåke her oppe...) kommer vi oss ikke til Spania den dagen (SAS har ETT fly til Alicante pr dag, Norwegian er helt utsolgt..).

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg bodde sørpå med direktefly:)

Det med eggdonasjon er heeeeelt fantastisk!! Tenk at noen virkelig GJØR slikt for fremmede mennesker?? Jeg har flere venninner som ønsket og være donoren vår, men vi synes det blir for "rart" og skulle vite akkurat hvor barnet kommer fra, og at det faktisk er fra en person som vi har daglig kontakt med...Uansett, det rører meg skikkelig at enkelte bare stiller opp på en sånn måte:)) Hadde det ikke vært for de hadde jeg ikke hatt noen mulighet til og få gå gravid og bære frem barnet vårt!!

Skrevet

Jeg så en dokumentar her for et par år siden om adopsjon av embryo :) Dette var jo så klart USA da :) Hehe... Men der var det i alle fall folk som adpoterte bort sine nedfrosne egg (ferdig befruktet) som de ikke kom til å bruke selv. De syns det var bedre om noen andre kunne få gleden av de :) Det syns jeg hørtes så rart ut, men når man tenker over det, så er det vel ikke så rart likevel. Man får jo bare satt inn ferdig befruktede egg, bare at det egentlig er noen andres. Det er jo ikke ulikt vanlig adopsjon, bare at her får man gleden av selv å bære fram den lille i stedet for å få den ferdig dyrket og levert på døra :) Hehe

Skrevet

Det du forteller om kalles embryoadopsjon og disse befrukta eggene kjøpes av single kvinner som ikke har egne egg eller av par der begge er sterile. Man kan faktisk få kjøpt både ferske og frosne embryo:)) Vet at dette gjøres i Russland og Spania:) Er sikkert flere andre plasser i Europa også:)

Det blir som vanlig adopsjon, men man får bære frem barnet selv, ja:)) En fantastisk mulighet:) Tenk at det finnes så snille mennesker ute i verden!!

Skrevet

Å? Visste ikke at det var vanlig her i Europa også, men ingenting overrasker meg med USA :) Hehe :)

Skrevet

Nei, det som skjer i USA overrasker vel ingen:)) Hehe:)) Der kan ALT skje!! Europa kommer tuslende etter, og embryoadopsjon er blitt et flott alternativ for mange:O)

Skrevet

Vil bare ønske deg GOD TUR!!!! Blir spennende å høre hvordan det går med deg!

Selv skal jeg ringe Riksen kl 14.30 (står det i papirene i alle fall...altfor lenge å vente spør du meg :) ) for å høre hvordan det står til med "babyene" mine der borte :) Hehe

Skrevet

Tuuuuuusen takk, Turbo:))

Vi reiser ikke før i ettermiddag, så da får jeg med meg hvordan det står til med babyene dine før jeg drar:)

Jeg går bare og venter utålmodig på mail fra klinikken for og høre om gårsdagens fangst og hvordan det står til med de søte små. Spennende dette!!

Skrevet

Så du har ikke hørt noe fra klinikken ennå om gårsdagens eggesanking? Uff, må være litt nervepirrende å gå sånn og vente på å høre hvor mange egg de har fått ut da.

Men hvordan er det med mannen din? Har han levert inn godsakene sine på forhånd, slik at de små rompetrollene ligger på frys der nede klare til å befrukte egg fra donor?

Skrevet

Det er veldig nervepirrende!!! Jeg veksler så mellom tro og tvil på at alt er bra, og at de har fått ut mange gode kvalitetsegg sånn at vi får egg på frys denne gangen....

Mannen leverte sine rumpetroll under forsamtalen faktisk. De brukte ikke alt under forrige forsøk, og mente at de hadde nok rumpetroll til og befrukte egg med ICSI denne runden. At de hadde vært frosset ned skulle visstnok ikke ha noe og si på kvaliteten.

Vi stoler på de, og velger og reise først nå for og spare LITT penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...