2 Gullunger Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hvor ofte og lenge sover de på dagen? Og hvor lang tid mellom hvert måltid? Og hvordan er de om natten? Han her får bare mm, men har siste uken begynt å ville spise hver 3 time på natten også... Han får pupp ca hver 3. time på dagen og sover vanligvis 4 dupper, en lang og tre kortere. Prøvde å gi han en flaske med mme igår kveld, men han ville ha mat hver 3 time natta igjennom likevel... eller, mat og mat.. han vil vel helst bare opp i senga mi og brele for det er ikke så mye han spiser egentlig,men han vil ligge og gnage litt på brystvorten.... blir sliten av dette jeg...
fødte på termin 5/5 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Jeg gir for det meste mme. Dette lurer jeg også på. Har nettopp begynt med en liste hvor jeg skal skrive ned aktiviteten over lenger tid for å se om det er noe rytme i dette. Til nå har du bare spist når jeg har skjønt at hun er sulten. Men om natten spiser hun hver tredde time 120 ml.
TuFB Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Gutten min er 4.5 mnd, får kun morsmelk. Han sover normalt en lang dupp på formiddagen (1.5-2 timer) og så en kortere dupp rundt 3-4 (30min). Han eter kanskje rundt hver tredje time, men er dårlig på å huske forrige måltid, så gir han puppen når som helst egentlig:-) Legger han rundt ni på kvelden - er da oppe en gang (rundt 5) for å gi han melk! Han sover på eget rom, og vi sitter i stol når han får mat om natten! Står opp rundt åtte (jeg står opp med bror 0745) Var det det du lurte på? Jada, husker ikke helt hva HI lurte på nå jeg...sånn går nå dagan!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå