Gå til innhold

Kraftig blødning....


Mammaimars

Anbefalte innlegg

Er 15+4 og alt har vært bra-

La meg litt uggen igår, men tenkte ikke så mye på det. Hadde nesten sovnet da jeg kjente det rant mellom beina. Var nervøs da jeg skrudde på lyset....senga var full av blodvann!! Reiste meg opp og det fortsatte å renne.

Ringte legevakta og fikk komme dit. Etter nesten å ha gitt opp fant de fosterlyd og gjett om jeg var glad.Må jo innrømme at jeg var redd!!

Fikk beskjed om å ta det med ro tre-fire dager og ligge mest mulig. Jeg spurte om det ikke hadde vært greit å sjekke med en ul, men legen mente at siden det var liv var det ikke noe de kunne gjøer for å evt stoppe en abort.

 

Nå ligger jeg her på sofaen med 1000 spørsmål. Lurer på om jeg skal ta en prat med fastlege eller bare prøve å slappe av ett par dager........Noen med erfaringer, kommentarer eller tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best å høre på hva legen beordrer da...

Jeg hadde vel kanskje ringt sykehuset (Ahus?)selv, og spurt om det med ul. Evnt. sagt at du er nervøs og helst vil bli sjekket ordentlig!

 

Er selv mor til to. Tre i mars. Noe som er helt sykt..... gøy.

 

Har ikke erfaring med en slik opplevelse. Men har andre som har gjort at jeg stiller litt krav. Og på sykehuset må de høre på en bekymret mor... det er jobben dems. Ring føden med spørsmålene dine.

 

Så koselig å se noen fra Romeriket her. Har letet etter noen herfra...

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Jeg er også mor til to, tre i mars:-)

 

Har snakket med fastlegen på telefon idag og skal en tur dit i morgen tidlig. Hadde vært greit med en ul, men siden blødningene har roet seg og jeg ikke har noen smerter er jeg blitt litt roligere. Var ikke noe gøy i natt!!

 

Vi bor på Øvre Romerike.

Hold meg gjerne oppdatert om hvordan det går med dere:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde kraftig da jeg var 10 uker på vei. Det rant kraftig, lyst blod, som om jeg tisset da jeg stod på gulvet. På ul viste det seg at det må ha vært et blodkar som har sprukket. Har småblødd etter det også, men alt ser fint ut. Søsteren min opplevde tilsvarende i uke 17- alt gikk bra. Men det er jo pyton opplevelse! Men en ul burde være en selvfølge etter en sånn opplevelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos fastlegen i dag etter blødning i helgen, men ikke i nærheten så dramatisk som hos deg. Er 12+4 i dag og hadde brun utflod hele lørdag som stort sett hadde gitt seg nå. Legen sendte meg rett på ahus på føde pol og fikk ultralyd med en gang. Veldig godt å få se at krabaten hadde det bra! Dette er andre gang jeg får sånne blødninger, og det har gått bra begge ganger! Men det er alltid beroligende å få se med egne øyne, så bare sørg for at legen sender deg videre til ahus. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...