Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Sorry for at jeg ikke er noe på msn om dagen, men kommer vel snart tilbake. Bor hos svigers, og det er ikke så lett. Men leste at det blir egguttak i dag? MASSE MASSE lykke til snuppa. Tenker masse på deg..
Gjest Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Hei på deg! Ja uttak idag. Fikk ut bare 5 egg denne gangen, men satser på kvalitet foran kvantitet Blir spennende å høre hvor mange som er blitt befruktet og om de deler seg rett denne gangen. Hvordan ligger du i løypa da? Blir det noe AIH snart?
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 HOLA! Fem egg er vel bra det da, trenger ikke mer enn et for at det skal gå, Turbo;-) Håper det klaffer og sitter nå da! Jeg er lei av å vente altså, og det er vel du og!! Baby, hørt noe mer eller? Kanskje vi havner der ca likt?
Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Hepp hepp! Ja, får håpe disse eggene tar hintet og skjønner at de skal ta imot de små soldatene med åpne armer nå da Og at de oppfører seg som de skal etter det også Dessuten er det jo fullmåne i kveld (eller tar jeg helt feil) og ved fullmåne kan vel alt skje Og i tillegg er det uke 38. Og 38 er jo mitt lykketall Så dette kan da rett og slett ikke slå feil...haha
Suretær Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 5 egg er nok i massevis. Husk sjansen for at ingen kan brukes er under 10, så det går helt sikkert bra! Guuuuud, det er så spennende dette her, det kribler i magen : ) NÅ SKAL DET VÆRE VÅR TUR! BASTA!
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Egentlig er jeg ganske avslappet i forhold til befruktning. Sist var det jo 7 av 10 som ble befruktet, så det skal jo myye til for at ingen blir befruktet denne gangen! Det er verre med delingen. Men får stå på kravene og få satt inn alle om de ikke deler seg som de skal!!! Haha... det får jeg vel ikke likevel, men i alle fall 2 burde vel få gå an
Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Du har oddsen på din side med fullmåne og lykketall:)) Dette lukter tvillinger, Turbo:O))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå