Gå til innhold

3D ul om to timer....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WIIIIIIIIIIII var helt fantastisk:-) Må anbefale Majorstuaklinikken i Bergen på det VARMESTE. Lille gutten (som 100 % sikkert er en gutt) skjulte ansiktet sitt med armer, ben og navlesnor, så vi fikk ny time neste uke: gratis:-) Fikk likevel med oss fire flotte bilder + cd med litt video og noen bilder. Vi fikk ikke sett hele ansiktet, derfor gratis ny ul. Men vi fikk sett alt annet super bra, og jeg var egentlig fornøyd med det vi fikk sett av ansiktet også jeg. Men takker ikke nei til en til ul. Hver ul hjelper å korte ned på ventetiden synes jeg:-) I tillegg fikk vi med en liten begynner gave med 6 bleier, våtservietter, stelleveske og en veske å ha det i. Supert på Majorstuaklinikken!!!!!!!

Glemte å skrive at gullet ligger akkurat på snittet på vekst estimering. Dette var veldig lettende for meg, da jeg er overvektig fra før og har gått opp 10,4 til nå.

Skal på glukosebelastning neste mandag, men nå slapper jeg mer av o forhold til den:-)

Annonse

Så bra!

Har også hatt to 3D UL, men sånn gratis for ekstra kontroll siden diabetes. Helt fantastisk og se at alt er bra ;) Men du får sikkert mer igjen for det ved klinikk hvor du betaler. (Fått to bilder med 3D)

Blir bare mer og mer klar for å få møte vidunderet, men enda 3 mnd igjen da.

Lykke til på glukosetest!

Nå har jeg også vært inne på 3d ul :)

Hun lå og kosa seg med ansiktet inn i bakveggen, så vanskelig å få noen gode bilder, men litt fikk vi sett.

Alle kroppsdeler er fortsatt på plass, og alle mål var helt fine. Litt deilig å få sjekket innom også da :)

Og så fikk vi bekreftet at det nokså sikkert blir ei jente, på ordinær ul var det litt usikkert, men nå var det ganske tydelig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...