nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 nope... har lett og lett og lett..... men de pleier å vise den på nrk rundt juletider, så vi får dra frem de gamle videospillerne våre og ta det opp på vhs... ) haha går det an å ta opp fra tv til dvd...?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 hørtes rart ut hvis ikke! Det selges ihvertfall i Dyreparken(ikke så rart;)) Har de ikke netshop også tro? Prøv å sjekk ut det!
To trollunger + en spire Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg har den på dvd, men har fått den kopiert så aner ikke hvordan de har skaffet den. Sikkert fra TV da.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 selger de den i dyreparken? søren at jeg ikke så det da jeg var der i sommer.... de har den iallefall ikke i noen lekebutikker, bokhandlere eller videoutleiesteder....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 finner bare lydbok og cd på nettshopen til dyreparken...
Mamma'n til Mia Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 De har nettbutikk, men jeg ser ikke dvd'en, gjør dere?? http://butikk.dyreparken.com/index.php
olebrum78 Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 mener å ha hørt at Egner hadde egen klausel i testamentet sitt hvor de sto at han ikke villa ha prødukta sine på dvd...
Mamma'n til Mia Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Her er svaret fra Dyreparken: "Vi selger dessverre ikke filmen som er laget av forestilling om Folk og røvere i Kardemomme by. Dette skyldes at denne filmen ikke er godkjent av Torbjørn Egners etterfølgere og de har heller ikke ønsket at denne skal selges hos oss."
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 jaja... får prøve å ta den opp hvis den kommer på tv igjen da )
en av hver! Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Kanskje du kan prøve å laste den ned fra azureus el. Muligens noen har lagt den der...da kan du jo bare brenne den ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå