Gå til innhold

Flere med forkjølte babyer under 2 måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for¨å hjelpe de? Jeg spruter litt morsmelk i nesa. men føler det er bak i svelget det er mest tett.. Stakkars liten får så vondt av de.... Noen andre som er i samme bås?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Da gutten min var forkjølet (5 uker gammel), var det eneste som funket rhinox...han var også veldig tett og snørrete like etter han ble født, fikk da også rhinox på sykehuset..

Men først kan du jo prøve med saltvannsdråper, og hvis ikke det hjelper, så rhinox?

Også hjelper det og bygge opp hodeenden litt på senga :)

Skrevet

Min har vært forkjøla i mange uker nå.Også mest tett bak i svelget og ikke i selve nesa. Han har hatt litt feber av og på, og sår hals og hoster litt. Synes ikke det hjelper med verken morsmelk eller saltvann. Han ligger litt hevet, det hjelper. Og så får han løsnet/harket litt opp når han skriker.

Skrevet

Takk for svar, for prøve rhinox da, så lenge det ikke hjelper noe særlig med det andre.. Høres så tungt ut for han..

Så din baby har vært forkjøla i mange uker okker-gokker, det var jo ikke noe særlig, jeg som håpet på max en uke med dette :)

God bedring..

Skrevet

Han er ikke like ille som han var, surkler bare litt innimellom nå. Ikke plagsomt på natta lenger. Men kjedelig når det er sånn. Jeg har så lyst til å harke og hoste litt for han... ;-)

Skrevet

Det var godt å høre.. Ja helt enig, er så vondt å høre på så har bare lyst til å få harket det opp.. Er så redd han skal bli helt tett så han ikke får pusta.. huff er vel en overhysterisk førstegangsmamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...