Gå til innhold

HELT grønn på ketolyse, men har hørt dere skryter av kuren, og jeg har bestilt startpakken... men står alt jeg kan spise i boka jeg får?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva mener du alt du kan spise? Det står nøye forklart hva du ikke skal spise, men det står jo ikke sånn; Du skal spises 100 gram brokkoli i dag, og 200 gram kjøtt bla bla bla.

Det er en liten enkel matvaretabell der som viser hvor mye enkelte ting har av karbohydrater per 100 gram. Om det er noe som ikke står skjekker du bakpå det du kjøper selv, eller du kan slå det opp i andre matvaretabeller.

Du finner en fin her

www.lavkarbo.no

• 3 uker senere...

Hei

"Slank med ketolysekuren" er en enkel bok, skrevet som en bruksanvisning i kostindusert ketose som slankekonsept. Boken inneholder teoretisk bakgrunn, referanser til vitenskaplige artikler, innkjøpsliste, informasjon til fastlegen, ukemeny, oppskrifter på mat og drikke med ferdig utregnet karbohydratinnhold. Matvaretabell finnes også.

Boken er lettlest, også uten kunnskap til ketose. Jeg har selv fulgt kuren etter mange forsøk med andre kurer. Sjekk www.ketolyse eller den uavhengige www.lavkarbo.no

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...