Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Er det ikke 3 hele uker før man skal ha mensen??? Har begynt å tvile nå, siden jeg har gått på p-piller i 16 år. Regner med det er sånn iallefall. Takk for du/dere som vil svare meg.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Forstår ikke helt spørsmålet ditt, kan du forklare litt bedre ???
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Hehe.... Ser jeg var litt kjapp med skrivingen min. Sorry..... Det jeg mener er: Man har tre uker uten bløding, før mensen kommer.... ???? Husker ikke hvordan det er lengre etter mange år med p-piller. Klem
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det er jo veldig individuelt hvor lang syklus man har, mellom 25-35 dager er vel "normalen". En operere gjerne med 28 dgr som gjennomsnittlig. Dvs at når du starter å blø er det dag 1, neste mens vil da komme på dag 25-35 alt etter syklus. Men hvis du har gått lenge på pillen kan det ta tid før syklus kommer tilbake og stabiliserer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå