Gå til innhold

"Slanking" under svangerskapet

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og er veldig glad for det. Men har lyst til å passe veldig på vekten denne gangen. Forrige svangerskap la jeg på meg 22 kg, og fem av dem har blitt sittende. Er livredd for å ende opp med fem ekstra etter dette også, og dermed veier jeg 10 mer enn jeg ønsker.

Håper heller at dette svangerskapet kan tære litt på det jeg har, så jeg kommer slankere ut i andre enden! Noen som har tips til hvordan det bør gjøres? Spise sunt, selvfølgelig, men annet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138689971-slanking-under-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trene og spise sunt- i rette mengder :)

Jeg er gravid nå og syntes ejg har gått for mye opp fram til uke 25, og begynte derfor på Grete Roede kurs. Jeg vet nok det meste som sies der, men det er jo dette med teori og praksis.......

Funker veldig godt for meg som motivasjon for å holde. Vi møtes jo en gang per uke og går igjennom vekt og utfordringer, trening etc. Motivasjon for å holde

Jeg har gått ned 0,5 kg siste måneden, og er veldig fornøyd med det da mitt mål er å stå stille i alle fall de 8 ukene kurset varer! Da har jeg 6 uker igjen av svangerskapet og regner med at jeg må gå opp litt, men da har jeg ialle fall bremset det er periode!!

Jeg hadde til uke 25 gått opp ca 15 kg, så jeg var/er rimelig svett for å gå opp mye mer enn sist(totalt 18 kg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...