Gå til innhold

Hvordan kle bebin når det er 10 grader ute..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar dere på for klær?

Trillet tur igår med for lit klær...var kall om hendene og ikke spes. varm på halsen.....lillen er tett i nesa idag =0(

Hvor kjøper dere ull-klær til bebiser på 6-8 måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ligger babyen min (straks 7 mnd) på lammeskinn i vogna og bruker dyne over den. Har også vindtrekket på vogna slik at det ikke trekker noe gjennom dyna liksom...

HUn har da på seg strømpebukse, body, tynn jakke, lue og votter.

Hun er da god og varm når jeg tar henne opp. Var 10 grader her også i dag.

Skrevet

Votter? er d nødvendig nå??

Skrevet

Jup, hun bli iskald å fingrene ellers. Kan ha noe med at hun sover med armene rett opp i været liksom... he, he... :-)

Skrevet

Masse fin janus ull på Coop butikkene nå!

Har selv vært og hamstret. Veldig fornøyd med Janus.De ullbodyene med halv-høy hals er helt nydelige. Ikke strammer de rundt halsen men dekker litt oppover, lette og tøyelige og myke å ta på, og med ull under synes jeg babyen holder gjevnere temperatur.

For noen er votter nødvendig i 10 grader hvis ungen sover en stund. I hvertfall hvis man ikke har lange nok armer til å brette over. Mi ligger med armene rett ut, og blir veldig kald langt inn på armen hvis jeg ikke dekker noe over (lange ermer eller vott.

Unger er jo forskjellige, noen er varmblodige - andre er mer kalde.

Skrevet

vi har värt på trilletur i dag.. Ca. 10 grader her og. Hun hadde på seg kortarma body, strömpebukse, joggedress, vanlig jakke, lue, tynne votter og ladder på bena. Hadde dyne og teppe over henne. Hun var helt passe varm da jeg tok henne opp.

Skrevet

Vi har ikke fått kjøpt ulltøy enda, men skal på shopping på torsdag, så håper å få tak i da. Så foreløpig har hunen ekstra bukse og en jakke utenpå inneklærne, litt tykkere lue og votter under dyne med teppe over. Hun er god og varm nå.

Jeg har også endelig fått vasket de nyinnkjøpte høstdressene, så nå skal hun nok bli varm selv om det blir litt kaldere, vi har også lammeskinn, men har ikke fått lagt det i vogna enda siden jeg synes det foreløpig virker som om hun har det varmt nok.

Skrevet

Hun er forresten 2 mnd.

Skrevet

jeg vil anbefale en ullbody med lange bein fra petit bateau: den er genial! det virker mye mer behagelig enn strømpebukser som strammer over livet. :) utenpå den trengs det ikke mye mer enn sokker og en liten lue før hun stikkes under dyna. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...