Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #26 Skrevet 22. september 2008 haha. Nemi har nok vært her hun...som anonym;) og uansett hva som har skjedd her, så går det ann å ta det opp på en voksen måte! wishful, har helt sikkert lært nå folkens. stå på wishful.... og til alle dere som babler om skattesaker....hun syr helt sikkert fordi hun liker det, og det er begrenset hva man kan tjene på sånt.. husk at det er nærmere 80.000 du kan tjene før du må skatte på det! tror kanskje dere er litt missunelige for hvor flink wishful er, det er i allefall jeg!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #27 Skrevet 22. september 2008 Noen tåler bare ikke at andre gjør noe bra... Må jo være misunnelse som får folk til å prøve å tråkke folk så langt ned de klarer!! For en verden vi lever i... Men kjempefint å se at wishful fortsatt står med rak rygg!!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #28 Skrevet 22. september 2008 får du seriøst hatmailer? er det mulig... synes du er flink jeg
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #29 Skrevet 22. september 2008 Om du hadde sendt ut personlige data med vilje/uten å beklage deg så hadde jeg forstått om folk hadde sendt ufine mailer, men etter å ha lest hva du skriver her inne (beklaget deg/tilbudt deg å gi bort en pose +++) så synes jeg det er skrekkelig at du mottar slike mailer! Feil skjer og jeg synes du har gjort mye (om ikke litt i meste laget) for å gjøre det godt igjen. Lykke til videre og håper at det blir slutt på mailene.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #30 Skrevet 22. september 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14757160&sid=xz1cab7qsPI799997&WT.svl=Link
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #31 Skrevet 22. september 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14747704&sid=xz1cab7qsPI799997&WT.svl=Link dere vet det er ulovlig å kopiere voksiposen eller? Og i tillegg selge den videre..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #32 Skrevet 22. september 2008 Hvorfor kommer denne inn her? Det er da ikke wishful som har laget denne?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #33 Skrevet 22. september 2008 Herregud for noen utrolige primitive mennesker som er her. La wishful være i fred, kjære vene!!!!!! Godt du (wishful) hever deg over mange av disse her. Hatmailer??? Er det rart det blir krig i verden. Herregud, finn noe annet å bruke energien på!!! Noe positivt kanskje? At noe så positivt kan bli til noe så latterlig barnslig oppførsel fra noen er for meg helt uforståelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå