Gå til innhold

Blomster til bunad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke type blomster skal jeg bruke til bunaden? Vi skal gifte oss i bunad og er usikker på hva slags blomster man skal ha til. Noen forslag, vi har Løkendrakt hvis noen vet hvordan de ser ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvordan den bunaden ser ut,men mamma giftet seg i bunad,og i blomsterbuketten hennes var det masse mørke røde roser. bunaden var rød...

Skrevet

Til alle typer bundader synes jeg markblomster / villblomster er finest. Men det kommer jo litt ann på når på året du gifter deg....Er det vinter vill jeg gått for noe enkelt og diskre, passer liksom ikke med en stor moderene bukett, hør litt i blomsterbutikken, kanskje de har noe å anbefale event. noe bilder.

Skrevet

Vi skal har vinterbryllup. Tror jeg skal høre med en blomsterbutikk. Trenger man egentlig blomster? Skal gifte oss på tinghuset, så en liten sammenkomst samme dag med nærfamilie, og forlovere. Så skal vi ha en stor fest dagen etter med familie og venner og da skal jeg ha en helt annen kjole.

HI

Skrevet

Syns det hører med å ha en blomsterbukett for å markere at du er brud, ellers blir du bare en vanlig bunadskledd dame. Hvis du ikke skal ha krone, da?

Trenger ikke så stor bukett, men blomster som passer til fargen på bunaden. Kanskje einer og roser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...