Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Vi har ei datter på 1 år som ikke har begynt å spise selv, virker ikke som at hun har noen interesse i å smake på ting..
hamsterpia Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Veslegutten min begynte å spise brødbiter selv da han var 7-8 mndr. Middagsmat uten saus begynte han vel å plukke med fingrene like etterpå. Nå er han 13 mndr og spiser fortsatt bare med fingrene. Har ikke fått helt taket på å spise med skje enda.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Begge mine gutter har fått skje tidlig. Jeg hjalp til i begynnelsen. Da var de ca.10mnd og vi hadde hver vår skje. 1-åringen din spiser vel brødskiven sin selv? Etter noen uker/mnd med øving blir de så flinke. Gutten min er nå 1,5år og det blir ikke så mye søl under middagsbordet.
Raych Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jenta vår på 13 mnd spiser stort sett selv, ikke grøt da:) Brødskive har hun spist alene siden hun var ca 8 mnd, middag har hun spist selv den siste måneden kanskje. Veldig interessert i å smake på det vi har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå