Gå til innhold

Sokker som faller av hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, min datter er kaldt og jeg prøver å kle henne med sokker. Men hun er bare fire mnd og sokkene faller av etter ti min. Jeg synes det er litt mye styr med strømpebukse.. Noen andre idèer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sokkene fra polarn o pyret detter garantert ikke av. bittelitt dyre, men av kvalitet da:) blir ikke noen slappe tøyfiller uten strikk etter å ha brukt dem 1 gang, sånn som hennes og mauritz sine.. ta en kikk:)

Skrevet

takk for tipset.

§;0)

Skrevet

Har du noen som kan strikke gode ullsokker med knytting eller sløyfebånd til deg. Ull er det beste som finnes. Her er det golvkaldt og jeg sverger til ullsokker til kalde gutteben.

Skrevet

Kanskje jeg skal bestille det. Ringer mamma med en gang. Eller kanskje svigerinnen min... God idèe.

Skrevet

Med tøfler på sitter sokkene som et skudd!

Skrevet

Hello Kitty sokkene på H&M (de som er rosa og grå stripete) sitter som støpt. Se etter sokker som har en litt innsnøring rundt ankelen, ihvertfall det ene paret til Hello Kitty har det.

Reflex har sokker med antiskli under, de sitter også veldig bra, tror de kosta rundt 30-40kr.

Begge disse parene er litt tykke, som passer bra nå på høsten:-)

Skrevet

jeg bruker bare tynne ullsokker fra nøstebarn! de er dyre i innkjøp, men trenger jo bare to par eller noe. trenger ikke vaske ubehandlet ull spesielt ofte og de sitter godt. selv sverger jeg til ull (helst ubehandlet) på det meste, og det jeg merker med jenta mi er at når hun har på bomullssokker blir hun ofte klam, men med ull så blir det ikke slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...