Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Endelig er jeg gravid igjen! Hadde en ma i svangerskaps uke 9 i april, så nå håper jeg på at det går bra denne gangen... Fra før har jeg ei nydelig jente på tre år, så det vil bli fire år mellom barna:) Har også hatt en sa før jeg ble gravid med jenta mi.. Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen!
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer=) Va härligt!! Började ni försöka igen direkt efter MAn el? Lycka till vidare!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Takk for det! Ja, vi har forsøkt etter første mens etter ma...så det tok noen mnd før det klaffet:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer! Det var virkelig flott, og går nok bra denne gangen, skal du se! :-) Jeg håper å komme raskt etter - mistet også i ma i april, ble oppdaget da jeg var i 11. uke. Ingen ny klaff her riktig ennå, men bare vent! ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hei... Er også gravid igjen etter ma i april...var 9+4 da jeg mistet... og er 9+1 i dag. Skal på tidlig UL på fredag og gruer meg veldig.... er så spent på om der er liv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå