Raych Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Må bare fortelle hva jenta mi sa i går kveld, og i dag:) I går kveld skulle jeg og mannen min i bursdag og tidligere på dagen ble det snakket om hva vi skulle ha på oss. Jeg fortalte jenta vår på 4 hva jeg skulle ha, og hvilke sko jeg skulle ha. Hun lurte på om hun kunne få se skoene, og det fikk hun. Da kom kommentaren: "Da blir du den vakreste i verden du da mamma". Da smelter mammahjertet:) I dag satt hun og hørte på radio. Der var det noen som sang "I love you", og hun lurte på hva det betyr. "Jeg elsker deg" sa jeg. "Åja, det er det samme som jeg er glad i deg på norsk det" var svaret:) Haha, artig:)
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Ja, er de ikke det? Byen vår fikk besøk av statsministeren (Jens) her om dagen. Jeg fortalt det til Nora, min eldeste på 3. Og hun lurte på om ikke Karius og Baktus og skulle kommer...., hehehe... Og idag morgens sa hun til meg at hun ikke gråt inatt, for hun gjorde det natta før da hun våknet og ikke fikk lov å sove sammen med oss. Da sa jeg at jeg var kjempe stolt av henne mens både hun og lillesøstra satt på fanget mitt. Da klemte hun lillesøstren sin og sa at ja, hun er og stolt av meg! Selom minste ikke helt kan snakke ennå, hehe... De er så herlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå