Gå til innhold

ULTRALYD NÆRMESTE TID??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ultralyd i morgen, men er så redd for at de skal finne noe "feil" at jeg klarer nesten ikke å glede meg i det hele tatt :( har mistet to gang før og hatt en del blødninger dette svangerskapet, så det er vel forklaringen på redselen. gleder meg bare til vi har vært der og forhåpentligvis fått vite at alt står bra til :)

( va på UL for to uker siden og sjekket at alt var bra etter blødning, men engstelig likevel)

Annonse

Jeg var IDAG!! Hadde gledet og gruet meg lenge. Men det gikk så fint. Rart å se et lite foster helt ferdigutviklet på skjermen, og kjenne og se at det sparker. Også sa jordmor at det var EI LITA JENTE!!! Da ble jeg kjempeglad. Så da blir det en liten Oda i feb. Fikk flyttet termin 5 dager tilbake til den 18.feb. Ellers var alt annet bra også. Lykke til til alle, det blir så koslig.

ja, da var dagen omme:) j.m så kjønnet og alt er helt i 100:) gleder meg stort:) kan ikke skrive det her da, for det er hysh hysh frem til julaften , da skal vi si det te familien først og venner etterpå=) kjenner flere av dere her på sidene og da er det plutselig ikke hemmelig lengre;)

deilig å ha denne ene hemmeligheten for oss selv:) spenningen i seg selv bare det:D vi er ihvertfall utrolig stolt over å ha først å fremst sett knøtt og vet at alt som er synlig så bra det kan være og et lite friskt barn er inne i magen og vokser fint hver dag:D NÅ BEGYNNER JEG Å GLEDE MEG!=) dette er så spennenede:))

Annonse

Vi skal på UL 23/09, dagen vi reiser til syden:), da er jeg 19 uker.

Var på tidlig ultralyd når jeg var 13 uker. Har vel vokst litt siden da og kanskje får vi vite kjønn også. Har bestilt 3d ultralyd i Sandvika til 21.november. Da er jeg rundt uke 27. Gleder meg, og håper alt er bra.

Me skal på UL den 26. er da akuratt 20 veker.

Er spent på kva dei seier om termin, trur den blir flytta litt. Av den grunn at mine ungar har vore litt små, for terminen som eg har nå, er eg veldig sikkert på. Det samme er jordmora.

Tiden får vise.

Vi var på UL i dag, og det var helt fantastisk! Vi var ikke så langt på vei, så må tilbake en tur for å sjekke de siste tingene (hjertet), men foreløpig så alt veldig fint ut. Var på en privat i uke 13, hvor det ble spådd gutt, men denne gangen så det ut som kjønnet var skiftet. Spennende å se hva det blir neste gang! (Mer tro på resultatet denne gangen da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...