Mamma til 2 prinser:) Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Gutten min er 5 mnd gammel og jeg fullammer fortsatt.Han har sovet natten igjennom veldig tidlig men nå de siste 2 ukene har han begynt å våkne på nettene...noen dager har det vært 3 ganger han har våknet og skal ha mat andre ganger 1 gang. Han er jo som sagt 5 mnd alt så skjønner jo at han trenger litt grøt el noe snart...tenkte å prøve å gi velling til kvelden å se om han sov natten igjennom da. Har prøvd å gi han litt nå 2 kvelder på rad..men han nekter...bare biter og tuller med flasken og vrir hodet bort.Er det sånn at jeg må tilby det hver kveld til han tar den til slutt da eller?Og hvordan gjør dere det med ammingen da..gir dere pupp før eller etter vellingen. Kjøpte forresten velling men den var fra 6 mnd.Så bruker bare den maisgrøten fra 4 mnd. Lurer også på hvordan dere gjør det videre med grøt og brød ol...Når begynner man med brød forresten?Og hva dere gjør med amming..gir dere pupp til hvert måltid og før el etter? Er annengangs her men husker jo ingenting far første mann...hehe Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå