Gå til innhold

spm ang sana sol og pute i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg gi sana sol til min 11.5 mnd gml gutt?:)

og når begynte dere med liten pute i senga? tenker på disse små som en får kjøpt på kid/princess som er helt flate nesten...

Noen som vet?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sanasol kan du gi! Fikk for en god stund siden beskjed på helsestasjonen at det var OK å gi til jenta mi, og hun er 4 mnd nå. Hun synes imidlertid ikke det er no godt, har jo en ganske sterk smak.

Pute vet jeg ikke ettersom vi ikke bruker det selv..

Skrevet

OK... da skal vi begynne med det:) gir jo tran også da, men er jo så redd for at han ikke skal få i seg nok vitaminer... han er ikke så glad i middag/grønnsaker nemlig... men frukt går ned på høykant:)

vi bruker heller ikke pute pga jeg har lest/hørt at det ikke er bra for nakken... em vet ikke hvor lenge dette gjelder... det fikk jeg liksom ikkemed meg:)

takk for svar:)

Skrevet

Har begynt med pute nå, begynte da hun var omtrent 7 mnd...

Samme med sanasolen faktisk! :-)

Noen påstår jo at de ikke skal ha sitrus, men det er ikke sant. De kan få alt av frukter og grønnsaker fra 6 mnd. Lykke til

Skrevet

tusen takk for svar:)

ja det var nemlig på HS de sa vi måtte unngå sitrus/appelsin juice pga faren for å utvikle sitrus allergi... så derfor jeg ble usikker:/

Men skulle tro det går bra, vi har ingen i familie med slike allergier...

Skrevet

Etter det jeg vet bør man ikke gi både tran og sanasol, i alle fall ikke om man gir "full dose" av begge. Kan bli for mye av vitamin A og D mener jeg det var

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...