L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Kan jeg gi sana sol til min 11.5 mnd gml gutt? og når begynte dere med liten pute i senga? tenker på disse små som en får kjøpt på kid/princess som er helt flate nesten... Noen som vet?=)
*LilleTroll + spira Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 sanasol kan du gi! Fikk for en god stund siden beskjed på helsestasjonen at det var OK å gi til jenta mi, og hun er 4 mnd nå. Hun synes imidlertid ikke det er no godt, har jo en ganske sterk smak. Pute vet jeg ikke ettersom vi ikke bruker det selv..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 OK... da skal vi begynne med det:) gir jo tran også da, men er jo så redd for at han ikke skal få i seg nok vitaminer... han er ikke så glad i middag/grønnsaker nemlig... men frukt går ned på høykant:) vi bruker heller ikke pute pga jeg har lest/hørt at det ikke er bra for nakken... em vet ikke hvor lenge dette gjelder... det fikk jeg liksom ikkemed meg:) takk for svar:)
Labambie Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Har begynt med pute nå, begynte da hun var omtrent 7 mnd... Samme med sanasolen faktisk! :-) Noen påstår jo at de ikke skal ha sitrus, men det er ikke sant. De kan få alt av frukter og grønnsaker fra 6 mnd. Lykke til
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 tusen takk for svar:) ja det var nemlig på HS de sa vi måtte unngå sitrus/appelsin juice pga faren for å utvikle sitrus allergi... så derfor jeg ble usikker:/ Men skulle tro det går bra, vi har ingen i familie med slike allergier...
Gjest Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Etter det jeg vet bør man ikke gi både tran og sanasol, i alle fall ikke om man gir "full dose" av begge. Kan bli for mye av vitamin A og D mener jeg det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå