Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Hei. Har ei jente på 1 mnd som får mme. Hun får også litt mm, men det er mest om morgenen og litt på natten, av og til på dag, men det er lite der nå..... Men ellers syns jeg hun spiser lite, men det kan jo hende det er mer enn nok? Hun spiser alt fra 50-80 ml mme, men da går det aldri mer enn 3t mellom, som oftes 2. Prøver å strekke måltidene, bla ved å gå lange turer, men hun spiser ikke noe mer da og er gjerne sulten igjen etter to,så da får hun styre det selv. Hun spiser ca 7-8 ganger i døgnet og til sammen ca 500ml. Er dette nok? Hvordan spiser/spiste deres små på den alderen?
endelig gravid :) :) !! Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 hei:) min er 1 mnd og 1 uke nå , og hu spiser ca 100 ml ... hender det holder med 80 ml noenganger.. skal også ha mat hver 2 time ! jeg også synes min spiser lite
elle-vill Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Hei hei! Min er 1 mnd imorgen og han får 110 ml i slengen, men det er ikke alltid han drikker opp alt. Det går som regel 4 timer mellom hvert måltid, kanskje 5-6 timer på natten. Tror han ligger på ca. 6 måltider i døgnet, og jeg tipper han får i seg ca. 500-550 ml i døgnet. Vi var på 4 ukers kontroll idag, og han legger på seg helt perfekt i forhold til vekstkurven. Jeg er ikke bekymret over at han spiser for lite, men er veldig glad for at jeg ser hvor mye han får i seg i motsetning til de som kun får mm.
LilleStjerne Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Gutten min er snart 6 uker og spiser 150ml til hvert måltid men det hender det er igjen litt i flaska. Han har som oftest 7 måltider om dagen og sover fra ca 22-23 til mellom 5-6 om morgenen. Jeg synes han spiser veldig mye, mener jeg har hørt at man ikke skal overstige 1 liter mme i døgnet...?
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Tror min spiste rundt 90 ml ca hver 4 time når han var 1 mnd. 6 ganger i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå