Gå til innhold

Føler meg så lite gravid...noen flere som meg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Føler meg litt i samme situasjon som deg.

Har litt ømme brystvorter, oppblåst i magen og litt små ting innimellom. Det er det hele... foreløpig;)

Men leste at det er helt forskjellig fra pers til pers. Noen kan merke sterkt mange av "symptomene" og andre mindre.:)

Jeg har det også som deg, og skjønner godt at du gjerne vil kjenne litt mer... men det skal heldigvis være helt vanlig å ha det som oss også, og vi kjenner nok noe tidsnok! :)

Jeg føler at jeg blir veldig symptomfiksert av å være inne på sånne forum, men når jeg snakker med venninner som har vært gravide, så sier flere at de hadde det akkurat sånn som jeg har det nå...:)

Oppøever akkuratt det samme. Har "menssmerter" og ømme bryster, ikke flere store ting. Har mistet matlyssten fra morningen av - håper virkelig jeg slipper unna kvalmen for jeg syns dette er slitsomt nok.

Begynner i ny jobb i dag i tilegg, så håper jeg er frisk lengst mulig!!!

Bare nyt det at deres ikke er kvalmne. Jeg er uggen mange ganger til dagen. Det føles som å være fyllesyk, ikke noe særlig. Men kan ikke klage egentlig. Klarer meg på jobb og går fint å trene. Men tidlig i seng om kvledene. Sist hadde jeg bare så vidt tegn til å være bitte bitte litt kvalm.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...