Gå til innhold

Er det ingen som har egginnsetting i uke 39??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så veldig mye nytt. Skal til gynekolog i dag og måle eggfollikene - så ringe Riksen så får vi se når tid uttaket finner sted - enten mandag eller tirsdag. Så Anastacia; Kan hende vi får uttak samme dag på Riksen!

Jeg har det fint.Synes det traver og går. Har litt vondt i hodet -men det verste har nå gitt seg etter jeg begnte med sprøyter. Gleder meg til å få forsøket overstått.

Hvordan går det med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andalucia mente jeg selvsagt.... Beklager! Får håpe vi kanskje treffes på mandag! Legger inn noen ord her senere i dag om når jeg skal ha uttak.

Skrevet

Nå er det avgjort! :) Det blir uttak på meg til tirsdag og ev innsetting på torsdag. Herlig å endelig ha fått en dag å forholde seg ordentlig til!

Så kan jeg endelig få booket et hotellrom!!

Skrevet

Så kjekt å endelig få en dag og forholde seg til prøveren på nr 2.

Letter sinnet litt når en vet når det blir og at alt står bra til.

Hadde du mange egg??

Booket hotellrom eg og i går.

Også fant eg ut at de har svømmebasseng der, så dagen før uttak skal vi reise litt tidlig og bare kose oss og bade masse.

Bassenget var åpent til 11 om kvelden, så det var litt greit..

Synd vi ikkje kan bade etter uttak :-(

Men forstår jo godt koffor.

Holder på å laste ned litt filmer og stasj på laptopen, sånn at vi har litt underholdning de 3 dagene vi skal være der.

Vi kunne i grunn kommet unna med 1 natt på hotell, for det er ikkje mer enn 3-4 timer hjem. Men forgje gang var det ganske tøft å reise når eg var så dårlig.

Og så får en jo bare 1 dag hjemme, så må en reise ned igjen for å sette inn. Så denne gang blir vi der til vi er ferdig å sette inn. Blir en liten holiday helg for oss får vi tenke på.

Men klinikken har en kjempe bra avtale med hotellet, så for overnatting i dobbelrom med frokost og middag for begge 2 koster det 695,- Og det er jo ikkje noe å si på det. Og så er maten på hotellet knall god, hehe.

Er ikkje så ofte vi reiser på hotell, så vi gleder oss litt til det, kjekt å ha noe å glede seg til oppi dette.

Åssen er magefølelsen din nå da poten??

Klar for uttak i måren??

Skrevet

Det var 14 bra egg, og 8 utenom som var små. Så det ser bra ut. Sykehuset har ikke noe avtale. Har prøvd pas. hotellet men de hadde bare ventelister - så det blir nok at vi må en 10 minutts biltur vekk fra sykehuset (men det er jo ikke sååå langt da..., selvom det selvsagt hadde vært bedre å vært på sykehusområdet. ) ;)

Skrevet

Hallo alle dere i uke 39 C";?)

Vi ligger nå her på hotellet og er spent på mårradagen. Uttak i morgen :). Har skikkelig bongomave, føler meg litt stinn.

Så flott at du Prøver nr 2 fikk ut så mange gode egg!!! sikkert noen gullegg der ja. Lykke til.

Skrevet

Strilen når var det du skulle ha uttak?. Så du hadde bestillt hotell:). Vi går en spennede fremtid i møte håper vi kan holde sammen til testingen. Lykke til med uttaket!

Skrevet

Jeg har ikke fått inn mange egg... Jeg har bare vært til kontroll for å se hvor store eggene var.... Uttak er til tirsdag! :)

Skrevet

Er en liten biltur på ca 10 min for oss og til klinikken, men tenker ikkje så mye over at vi ikkje er nærmere i grunn.

Så bra med egg du hadde da.

Poten: Skal ha uttak på onsdag, og innsett på fredag.

Så vi reiser nedover til Haugesund på tirsdagen.

Mannen har fått sykemelding hele uken, så nå skal vi bare slappe av og kose oss. Er litt amper for tiden, men prøver å ta meg sammen og ikkje være så sur..

Masse lykke til i måren Poten..

Skal krysse fingrene for deg :-)

Skrevet

Da var det gjort, tre egg av de de tok ut var brukende. Så nå gleder i oss til mandag for og så om befruktningen går bra. Må si det var fort gjort, under en time fra vi kom til vi gikk :) Godt det er noe som går unna, for nå er det vente vente vente igjen. Det var litt vondt, men hadde trodd at det skulle være verre.

Strilen. lykke til på onsdag

Skrevet

Så kjekt å høre :)

Skal krysse fingrene for at alle 3 eggene blir befruktet og at du får noen på frys.

Heldiggrisen som har uttaket overstått da :-p

Litt misunnelig her eg sitter, hehe.

Skrevet

Ja, jeg er også misunnelig. Reiser inn til Oslo i morgen. Og håper alt kommer til å gå bra! Har satt eggløsningssprøyten i kveld- så det blir spennende. Dere hører fra meg på fredag, hvis jeg ikke kommer meg inn på internett før det!

Lykke til alle sammen som skal i ilden den nærmeste uken!! :)

Skrevet

Hiver meg sammen med dere i uke 39 gjengen, siden jeg skal ha innsetting i morgen:o)

Jeg har to flotte egg på frys fra forrige icsi forsøk, så denne gangen skal de tines opp:)

Er så lei av hormonene, er så trett om dagene.

Er så spent denne gangen, har prøvd å holde meg unna dette forumet en stund nå for å ikke tenke så mye på dette. Det har vært godt å heller prøve å fokusere på jobb. Men nå som ting har nærmet seg med stormskritt, så må en jo bare inn hit å lese:)

Lykke til alle sammen, denne gangen så klarer vi dette:o)

Skrevet

Jepp da var det gjort C",?)

Av tre egg ble det to flotte egg som ble lagt opp i går, så nå er det ny spennende venting på gang.

Test 6 okt. 13 dg igjen.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Da var mitt uttak over.

14 egg ut, og hele 10 overlevde JIPPI.

Hadde aldri tenkt at så mange kom til å klare seg.

Skal sette inn i måren tidlig, håper på å få satt inn 2 egg, og at de resterende 8 klarer seg fint og deler seg som de skal til i måren sånn at de kan brukes til frys.

Uttaken denne gang gikk som en lek, nå skjønner eg ka alle snakker om når de sier at uttaket ikkje er så gale. Var faktisk litt bekymret for at eg var veldig pinglete siden det var så grusomt forgje gang.

Og det var så utrolig deilig å ha et sånt uttak, en er så mye mer med og oppegående..

Er veldig oppblåst i magen, helt stinn.

Men det er jo ikkje noe å klage over i grunn.. Noe må man ta med av pain i begynnelsen av rugingen.

Har fått testdato 9 okt.

Tiden frem til det kommer til å gå treigt ja :-p

Har veldig store forhåpninger til dette forsøket kjenner eg.

Så eg kan nok gå på en kraftig smell om det blir negativt.

Åssen har det gått med resten av gjengen og uttak og innsett da???

Skrevet

I går var jeg til innsetting. Fikk satt inn 1 perfekt egg, og har fått 2 perfekte egg på frys! Dvs alle 3 eggene var 4 delte. Så jeg er veldig fornøyd med det!!! :) Denne gangen gikk det myyye bedre med befruktningen enn forrige gang, så det er godt!!

Jeg har testdag 7. oktober.

Kjenner igjen det å ha store forhåpninger, Strilen! Det hadde jeg forrige gang, men med en gang jeg sluttet med crinone kom mensen, dessuten testet jeg negativt på dag 10 så jeg ble litt forberedt. Men for et slag i trynet når jeg fant ut at jeg ikke var gravid. Gråt i mange timer når mensen dukket opp, men etter en dag begynte jeg å se framover. Har (forhåpentligvis) lært av det - så denne gangen skal jeg teste på dag 13. Dessuten var jeg fullt sykemeldt i rugeperioden forrige gang - denne gangen skal jeg jobbe 3 dager i neste uke for å få rugeperioden til å gå fortere og for å tenke på andre ting. Er 60 % sykemeldt de neste 3 ukene. Siden jobben er veldig fleksibel så tar jeg de 6 arbeidsdagene jeg skal jobbe ila 3 uker slik jeg selv ønsker og når jeg føler det passer meg. Da passer det perfekt å ta man-ons-fre som arbeidsdager til uken. Forhåpentligvis går uken fortere da!)

Er dere sykemeldte???

Jeg ble litt i tvil om hvilket innlegg vi skal bruke (er jo litt gøy at alle uke 39-ere er på samme innlegg..). Derfor er dette innlegget lagt inn 2 plasser. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...