Gå til innhold

Er det ingen som har egginnsetting i uke 39??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er uke 38 og 40, men jeg er vist ensom i uke 39 C",?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Eg skal ha i uke 39, virker ikkje som vi er så mange den uken.

Skal på UL på torsdag for å se kor mange egg som er kommet, så da får eg vite på torsdag når vi skal ha uttak..

Håper på mandagen, og innsett onsdagen, men det får vi se.

Nå skal du til UL??

Kjent noe etter du begynte å sette sprøyter.

Her har eg begynt å få en del slim (ligner el-slim)

Men det tror eg at eg fikk forgje gang også.

Kjenner og litt murringer fra side til side, så tydelig at det skjer noe i eggstokkene.

Skrevet

Så bra da! Litt gøy og ha flere med i følge :)

Nei det virker som om man hopper over uke 39 og går rett på uke 40 Hihi, men uke 39 er lykkeuken på samme måte som uke 35 tydeligvis ble her inne :)

Jeg skal på UL i morgen og på onsdag? Så det blir spennende ja. Jeg kjenner det spesielt på morgenkvisten at det murrer i eggstokkene. Ellers er humøret helt topp :)

Skrevet

Åhhja, uke 39 blir en tro kopi av 35, den e eg med på..

Og så masse flotte egg på frys da..

Blir spennende å se i måren ka som har skjedd med dine eggstokker da. Alltid spennende å se kor mange egg vi legger, hehe :-p

Humøret er bra her og, har vært litt ille under spray, men har kommet seg nå når eg begynte på sprøyter.

Men eg har da enkelte utbrudd enda.

Gubben fikk gjennomgå en hyle-episode fra meg i går.

Skulle finne en film på dataen, og så gikk eg inn på feil disk.

Så sier han at du må gå inn på den andre 3 ganger etter hverandre.

Snudde meg og hylte at han måtte jo forstå at eg ikkje kunne lukte kor filmene lå og at han bare måtte roe seg kraftig ned..

Han satt bare å gapte i stolen.Hihi..

Men det gikk fort over da, men vi skulle nok vært filmet når vi får disse anfallene våre.. Men eg trøster meg med at vi gjennomgår så mye mer enn de, så litt skriking får de pent bare tåle, hehe.

Skrevet

Jeg var egentlig en uke 39-jente, og skrev på den forrige tråden vår, men jeg ble plutselig en 38. Klager ikke på det, nei:)

Nå skal vi følge opp den blå bølgen som er her inne!!

Lykke til, jenter:O)

Skrevet

Tenk å svikte oss på den måten Frøya..

Nå ble vi snurt..hehe

Så kjekt at du fikk komme til før du egentlig skulle da..

Alltid kjekt at ting går fortere enn planlagt, iallfall innen denne bransjen :-p

Masse lykke til denne uken da..

tvi tvi

Skrevet

Tusen takk, Strilen:O)

Ikke meningen og svikte dere på denne måten. Hehe:)) Tror dere klarer dere utmerket uten meg:))

Jeg er kjempeglad for at de fant donor til oss så raskt etter at UL min på fredag viste at jeg er klar for ett par hybelboere i magen min:)

Tvi tvi, jenter!!

Skrevet

Hei og hopp C",?)

Har vært på 2 skanning i dag, og her vokser og gror det som det skal. 8 folikler + noen små og det er bra. Skal på ny skanning på onsdag igjen, så her stiger spenningen ja. De sa det blir uttak lørdag eller mandag, men vi for nu se når det nærmer deg.

Ha en fin høstdag!

Skrevet

Heisann Poten..

Så kjekt å høre at verpinga di er i orden :-P

Kjenner eg e veldig spent på kor mange eg har..

Hvor hører du til forresten??

Skrevet

Hei!

Blir muligens uke 39 på meg også, får vite det etter ul på fredag. Mulig det blir tidlig i uke 40. Hører til i Tromsø der de langtidsdyrker eggene (opptil 5 dager), så på fredag får jeg vite hvordan det ligger an.

Er veldig spent, håper på uttak mandag og innsetting senest fredag i uke 39:)

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg hører til i vestfold, og går til Nordica. (Hmm var det det du mente, når du spurte hvor jeg hører til????)

Når skal du på skanning da?

Skrevet

Jepp poten var det eg mente. Kor i landet du skal lage bebis :)

Eg hører til I haugesund hos klinikk Hausken.

Eg skal på UL på torsdag :-D

Velkommen Solbe :D

Åssen blir det med de som dyrker så lenge da, Er det bedre sjanse for å lykkes når de dyrkes så lenge ?

Skrevet

Takk for det:) Har fulgt med her ei god stund litt til og fra, men følte nå at det nå var til for å bli litt mer aktiv!

Vet ikke om sjansen er bedre når de dyrker lenger, men de sier at de da i større grad ser hvilke befruktede egg som er levedyktige. Men det kan jo igjen føre til at det blir mindre sjanse til å få egg på frys i og med at noen egg ikke blir aktuelle etterhvert som dagene går.

Skrevet

Tror alle er litt kikkere i begynnelsen her inne.

Tar en liten stund før en føler seg trygg å skrive ting her inne.

Men vi er jo alle i samme situvasjon, og det er veldig godt å ha dette forumet der en kan spørre om alt mulig og få litt støtte når det røyner på.

Tror dette e en av de veldig få der det ikkje er mobbing og drittslenging.

Eg har iallfall ikkje lagt merke til noe.

Skrevet

Ja, veldig greit med et forum som dette! Har lært masse av andres erfaringer. Syns alle er saklige og full av omsorg for andre:)

Begynte å lese på bli gravid, så slitere og nå her... og ser jo at det er en lang vei for veldig mange å gå!

Skrevet

Jeg hiver meg innpå her jeg.:)

Jeg skal sannsynligvis ha uttak mandag eller tirsdag og innsetting onsdag el torsdag i uke 39. Blir spennende! Skal til gynekolog på hjemstedet fredag og skal etterpå ringe Riksen. Får da vite eksakt dag.

Skrevet

Var på Riksen i går. Mange fine eggfolliker som holdt på å modnes, så dette ser bra ut.

Skrevet

Jeg skal (forhåpentligvis) sette inn et fryseegg i uke 39. Dersom det tåler tininga da. Dette er søskenforsøk og jeg har hatt et mislykket ferskt forsøk og et mislykket fryseforsøk i vår. Pause i sommer og lapraskopi i slutten av aug. Tette eggledere og endo. Gikk bare 7 dager til 1. mens og starta da m plaster... Så nå har jeg ul på mandag (22.) og antagelig innsett i sl av uke 39. Vi får heie på hverandre!!! Nå holder vi til på Aleris. Forrige gang gikk det etter langtidsdyrking på andre ivf i Tromsø=)

Lykke til alle sammen!!!!

Skrevet

Jepp da er vi klare C",?)

Det blir uttak på lørdag og innsetting på mandag. Dette må bare bli bra.

Skrevet

Det gikk fort poten, prøver du å snike deg med på uke 38 eller :-p hehe

Så spennende det blir på fredag da, håper det blir haugevis med perfekte egg :)

Skrevet

Velkommen til gjengen prøveren på nr2 og prøvigjen.

Vi må holde sammen ja, kjekt å følge noen som er i akkurat samme situvasjon som en selv.

Blir spennende å se ka som blir resultatet om noen uker.

Kjenner eg er så utålmodig denne gang.

Skal på UL i måren for å se status på eggstokkene, og får da vite når uttak blir. Kjenner det kribler i magen for ka resultatet blir.

Tenkte ikkje så mye på det forgje gang.

Skrevet

Hihihi nei jeg skal prøve holde meg til insetting i uke 39.

Ja jeg synes dette gikk rasende fort er jo bare på 7 hormondag i dag og uttak på lørdag. Og humøret er ennå på topp!!! :)

Skrevet

Tja, utålmodig kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Jeg har gått på spray siden 26. juli! Har hatt ulike komplikasjoner, som for tykk slimhinne - vente på mensen - dobbel dose Suprecur - og på torsdag endelig fikk jeg begynt med Puregon-sprøyter. Så jeg er veldig glad for endelig å se en ende på dette forsøket!

I utgangspunket skulle jeg hatt uttak 1. uka i september, men det ble det jo ikke... - nå blir det i stedet 3 uker senere..., men kanskje det er det som skal til for at det lykkes denne gangen.... Jeg håper det for meg selv - og SELVSAGT alle oss andre i uke 39 gjengen! ;)

Skrevet

Huff, så gørr å gå så lenge å vente.. Og ikkje minst bruke sprayen så lenge.

Eg for min del haaaaater nesespayen, men eg takler ikkje vanlig saltvann i nesen bra heller.. Hater det..

Kunne heller satt sprøyter enn sprayen, hehe.

Var på UL i dag og hadde 10-15 egg på høyre side og ca 10 egg på venstre... Forgje gang hadde egg over 20 egg på begge sidene, altså over 40 egg. Så det var litt deilig at det ikkje var så mange denne gang. Ble så utrolig dårlig forgje gang.

Får håpe noen av eggene er brukende da, var bare 5 som overlevde forgje gang.

Vet ikkje enda når eg skal ha uttak, klinikken ringer meg nok seinere i dag og forteller ka som skjer videre.

Mulig eggene må ha litt mer stimulering, for de fleste var bare på 12mm.. Tror de vil ha de på rundt 16mm.. Men håper det blir mandag eller tirsdag.

Noen av dere som er plaget med tidvis luft i magen etter sprøytestart??

Husker ikkje om eg fikk luftsmerter før uttak forgje gang, men hadde det ekstremt etter uttak iallfall. Er ikkje så gale enda, men eg kjenner så utrlig godt at eg er oppblåst og at eggstokkene er store når eg får luft i magen.. Sånn at det er et ork å bøye seg osv..

Har iallfall gått opp 1 eller 2 buksestørrelser pga magen er oppblåst.. Lite kult og føle seg gravid pga amgen står helt i spenn og eg e overvektig, men har ingen valker for å si det sånn.. Så når magen er så oppblåst seg eg dønn gravid ut. Kunne lurt kem som helst med at eg er dagsventende om eg hadde gått med gravidklær.

Akk ja, bare enda en ting å irritere seg over i denne prosessen.

Men det er sååå verdt det om eg får dette til. Så en får bare ta med alle ulempene og prøve å se det positive i det.

Noe nytt om dere jenter da??

Skrevet

Jeg har uttak mandag i uke 39 og innsetting på onsdag. Holder til på Riksen - dette er mitt 3. IVF. Satser på at alle gode ting er tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...